Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er med i et annet forum, og har valgt å ikke være anonym der inne. Men det begrenser hva jeg ønsker å si synes jeg. Hva har du valgt? Foreløpig er jeg anonym, siden dette er mitt 2. innlegg. :ler:

Tror jeg vil føle jeg kan utgi meg mer hvis jeg velger å forbli anonym her inne ja..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen her inne vet hvem jeg er IRL. Men jeg er stort sett anonym, ja.

Har et annet brukernavn på et annet og lukket forum, og der er jeg ikke anonym.

Skrevet
Ja

hihi, men du står jo bare som gjest jo!

Gjest Peppa
Skrevet

Trooor jeg er anonym ihvertfall. har fortalt venner at jeg bruker å være her, men tror ikke de vet hvem jeg er ;)

Gjest Bodillen
Skrevet

Bortsett fra at jeg kjenner en her veldig godt, og en annen littegranne, er jeg helt anonym, ja.

Skrevet

Var skikkelig uanonym med mitt forrige nick, og paranoiaen tok meg, dermed valgte jeg å trå inn i de anonymes rekker.

Gjest Silmarill
Skrevet

Har ikke fortalt adressen min og tlf. nr mitt høyt her inne for å si det sånn, så jeg er vel relativ anonym ja.

Samboer, sønnen min, svigerinnen min, broren min og ei veninne av meg vet at jeg er her inne - og med hvilket navn jeg har!

Gjest Elastica
Skrevet (endret)

Ja, jeg er anonym, bortsett fra at Herr Utrolig kjenner meg igjen.

På avataren.

Edit: Tillegg

Endret av Elastica
Skrevet

Håper da det=P

Men om noen som kjenner meg eller begynner å sjekke om dette er meg, tror jeg det ikke tar sååå lang tid før de forstår at det er meg (men hvem beynner å sjekke det=P)..

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg tror jeg er relativt anonym. Jeg vet at om det er noen som vet hvem jeg er her, så kan de fort finne ut hvem jeg er, men som en over sa, hvem i all verden bryr seg egentlig med det?`Jeg passer selvfølgelig på hva jeg skriver, jeg utleverer aldri andre enn meg selv, om jeg har noe tungt på hjerte så skriver jeg om det som gjest. Så, anonym nok det tror jeg at jeg er. :)

Gjest Gjest
Skrevet

INGEN, jeg gjentar INGEN er anonym her. Jeg har gjenkjent ei fra jobben her og hun utleverer seg som F###. Jeg vet nå hvor ofte hun har sex, hvor ofte hun masturberer(og hvordan :overrasket: )Så nei, anonym er man ikke!

Skrevet

Jeg er vel mer eller mindre anonym ja. Vet at jeg har to venninner av meg IRL som vet hvem jeg er her. Ellers er det ingen som vet hvem jeg er her....Har heller ikke brukt nicket mitt andre steder heller.

Skrevet

Tja, hiver ikke ut navn og bilde til alle her inne for å si det sånn, men har heller ikke tenkt å holde profilen min så veldig anonym. Om noen gjenkjenner meg så hadde ikke det vært verdens undergang, men hvis jeg VISSTE at noen kjente leste alle innleggende mine så ville jeg kanskje vært litt mer påpasselig med hva jeg fortalte. Det er deilig å være anonym, men det er på samme tid litt småskummelt å tenke at arbeidsgiveren din kan lese alle dine tanker om sex. (satt på spissen) ;)

Skrevet

Tja, Mamma, samboeren min og en venninne vet at jeg er her. Jeg er vel anonym i den form at jeg ikke legger ut navn, telefonnummer eller åpenbart gjenkjennende opplysninger om meg og mine nærmeste, men jeg har skrevet såpass mye om meg selv at jeg ikke ville bli overrasket om jeg ble gjenkjent.

Skrevet

Jeg annonserer ikke akkurat navn og bosted, men for folk som kjenner meg er jeg sikkert ikke så vanskelig å avsløre, om de skulle gå inn for det.

Har flere her jeg kjenner IRL, så jeg skriver uansett ikke ting jeg ikke kan stå for, og som jeg ikke kunne fortalt dem ansikt til ansikt.

Gjest Mirina
Skrevet

Nei, føler overhodet ikke at jeg er veldig anonym. Har jo til og med bilde av meg selv i avataren. ;)

Gjest Elastica
Skrevet
INGEN, jeg gjentar INGEN er anonym her. Jeg har gjenkjent ei fra jobben her og hun utleverer seg som F###. Jeg vet nå hvor ofte hun har sex, hvor ofte hun masturberer(og hvordan :overrasket: )Så nei, anonym er man ikke!

:legrine::legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...