Gå til innhold

Master i ledelse og organisasjonsvitenskap

LaraCroft

Anbefalte innlegg

Som emnebeskrivelsen tilsier, jeg skal starte på dette til høsten. Da deltid, men lurer på om noen vet hvordan programmet er lagt opp?

Hva kreves til oppgavene o.l?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ikke akkurat til det aktuelle studiet. Men jeg tror dette er som mange andre lignende fag. De er ofte knyttet til samfunnsvitenskap, og slike studier er det mange som tar. Det vil derfor kunne være mange om beinet om jobbene. Har du tenkt hva du ønsker å jobbe med? Hva du skal bruke det til? Slike spm kan være greie å tenke nøye gjennom, slik at du ikke ender opp med å angre, og tenke " hva kan jeg, hva kan jeg bruke dette til?". Slike tanker er ofte særlig uttbredt blant studenter som studere samfunnsrelaterte studier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ferdig utdannet, men vil ha litt ledelse i tillegg. Jeg har som mål senere og starte egen bedrift, og da er dette grei bagasje.

Får denne utdannelse dekket gjennom min samboers arbeidsgiver, et delstidstudium, hvor man har tre økter i løpet av et semester. Resten er på egenhånd.

Derfor lurer jeg på hva som kreves av en? Hvordan er oppgaver tenkt o.l? Bare sånn basic på en måte.

Jeg er utdannet innenfor helsesektoren idag, men skal også studere videre etter ledorgutdannelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å vite hvordan et spesifikt studium er lagt opp. På NTNUs nettsider under videreutdanning kan du lese hvordan de har lagt opp sin mastergrad i organisasjon og ledelse om det er noe til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...