Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #1 Skrevet 1. april 2002 Jeg er forkjølet og har 'dott' i det ene øret som jeg ikke får ut. Har prøvd å holde for nesen og blåse og tygge tyggis, men ingenting hjelper! Jeg holder på å bli gal! Er det noen som har et godt råd? MM
Bertha Skrevet 1. april 2002 #2 Skrevet 1. april 2002 Gå på apoteket og forklar problemet. Husker ikke hva produktet heter, men du får kjøpt en slags ballong som skal blåses opp med nesa (!). På denne måten foretar du en trykkutligning i luftveiene. Kjempeeffektivt! Har selv prøvd det en gang jeg var fullstendig tett i begge ørene. Følte meg passelig dum - men også desperat nok til å prøve hva som helst Lykke til da!12
tove Skrevet 2. april 2002 #3 Skrevet 2. april 2002 Det kan og være dritt i øyrene, slik du ikke får vekk med q-tips. Prøv et slaks rensemiddel for ørene, du kan få det på apoteket!12
ElleVille Skrevet 2. april 2002 #4 Skrevet 2. april 2002 Det skal visstnok hjelpe å gape skikkelig høyt ganske lenge, men jeg er ikke helt overbevist.12
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #5 Skrevet 2. april 2002 Gaping hjelper alltid for meg, uansett hvor mye dotter jeg har. Gap høyt og press ut luft alt du kan så forsvinner den fra ørene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå