Gjest piaf Skrevet 20. juni 2007 #21 Del Skrevet 20. juni 2007 *står fram som Lost-addicted* Men hvis scenen med Jack og Kate i mørket på flyplassen var et glimt inn i framtiden, hvordan kunne da Jack si til den andre legen at han skulle hente faren hans, for å se hvem som drakk mest av dem? Jeg mener, Jack var jo på vei hjem fra Australia med sin fars båre da flyet styrtet og han havnet på øya? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 20. juni 2007 #22 Del Skrevet 20. juni 2007 *står fram som Lost-addicted* Men hvis scenen med Jack og Kate i mørket på flyplassen var et glimt inn i framtiden, hvordan kunne da Jack si til den andre legen at han skulle hente faren hans, for å se hvem som drakk mest av dem? Jeg mener, Jack var jo på vei hjem fra Australia med sin fars båre da flyet styrtet og han havnet på øya? Husk at Jack var veldig påvirket av alkohol og piller da han sa dette. Sannsynligvis snakket han bare tull. Du ser også at folka på sykehuset ser rart på han når han sier det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 20. juni 2007 #23 Del Skrevet 20. juni 2007 Jack er på kjøret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 20. juni 2007 #24 Del Skrevet 20. juni 2007 Jack er på kjøret. jack er på kjøret OG rundbrenner!! Hva har skjedd med vår heltedoktor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 20. juni 2007 #25 Del Skrevet 20. juni 2007 En synd og en skam er det. Det er nok hans pappa-issues som hindrer han i å være den gode mann han egentlig er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 21. juni 2007 #26 Del Skrevet 21. juni 2007 Er filmingen av 4. sesong begynt? Når sendes neste sesong i USA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 21. juni 2007 #27 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Står også fram som LOST-addict. Jeg begynte å gråte når Charlie døde. Og så ble jeg irritert! Han kunne vel ha gått ut før han lukket døra.. eller et eller annet.. Jeg synes så synd i Claire.... buhuhuhuuu!! Synes også det var litt rart å få vite at de faktisk kommer seg fra øya. Lurer på hvem Kate mente når hun sa at "han" nok ville lure på hvor hun var! Det er en weird serie dette!! Endret 21. juni 2007 av Sofia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Mirella♥ Skrevet 21. juni 2007 #28 Del Skrevet 21. juni 2007 Men hvem tror dere lå i kista? Som var hverken "friend or family" til Jack? Og som ingen kom i begravelsen til? Ben? Locke? Bra episode, men jeg hater sesongavslutningene til Lost.. Og såååå lenge til det begynner igjen da! Arggh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 21. juni 2007 #29 Del Skrevet 21. juni 2007 Episodene i går var skikkelig bra, selv om mannen satt og stønna og bar seg da Charlie lukket seg selv inne... men, det var jo selvfølgelig for å oppfylle flashet til Des - hvis ikke Charlie dør så kommer heller ikke helikopteret... Det har vi jo egentlig visst lenge... men, trist var det. Kjempe. Det var kjempekult da jeg skjønte at det var en flashforward og ikke flashback da Jack var på kjøret og holdt på å ta livet av seg pga den anonnsen i avisen... Lurer på om Kate mente Saywer da hun sa at "han" ikke visste at hun var der ute, eller hva hun sa til Jack på flyplassen Mannen min mener også at det kan være Ben. Men, skulle Jack bli så inmari ute av seg pga Ben? Kanskje det er Juliet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 21. juni 2007 #30 Del Skrevet 21. juni 2007 Tror det var at døra bare kan låses fra innsiden, og desmond var desperat etter å prate med penny men charlie ville redde han. Så be mannen din stønne og akke seg som han vil Det er en mann som er død, så det kan ikke være juliet.. kanskje ben er den eneste som vet veien tilbake til øya, som flere har nevnt? Svarene får vi jo ikke på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå