Gå til innhold

LOST i dag

Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Gjest DyneTryne

Episoden var en av de beste til nå, så jeg skal nok se den igjen. Skal ikke spoile noe, men det er en twist på slutten som jeg skal se om jeg skjønner noe annerledes av episoden når jeg vet hva som skjer. Dårlig setning? Jajamensann!

Hadde jeg vært en ordentlig kjiping hadde jeg fortalt dere at ****'''''''''''' dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DyneTryne

:-D Skal ikke det!

Men øy, hva er det som kommer før selve episoden, disse spesial-greiene? Håper ikke det er det samme som lost - the journey som bare var klipp og tilbakeblikk og ingen forklaring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Advena

Jo, tror det er noe om hva som har skjedd på Lost, hvilke mysterier vi har fått oppklart etc etc. ;) Menneh, klarer meg fint gjennom det når jeg vet at det kommer dobbeltepisode av Lost etterpå. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Advena

Hvorfor sa Jack "because I love you" til Kate? Fikk ikke med meg!

Og ja, fy faen! I 2008!? Herregud, trukke jeg orker å vente så lenge engang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Hun spurte han hvorfor han forsvarte sawyer for han ville aldri gjort det. Bikås ai løv ju svarte han til det :-) Tror tvnorge teksta feil, etter ansiktsuttrykket hennes å dømme, virket litt mer enn "glad i deg" det ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Advena
Hun spurte han hvorfor han forsvarte sawyer for han ville aldri gjort det. Bikås ai løv ju svarte han til det :-) Tror tvnorge teksta feil, etter ansiktsuttrykket hennes å dømme, virket litt mer enn "glad i deg" det ja!

Hva forsvarte han Sawyer for? At Kate ikke skulle bli med tilbake?

Ja, litt mer enn glad i deg, tipper jeg, men det var jo likevel Juliet han kyssa.. eller, som kyssa han da, kanskje. :roll: Jis. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Ja siden kate synes sawyer var en kødd som ikke ville ha henne med, og jack sa at han gjorde det for å beskytte henne :-)

Jack er en rundbrenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Advena

Fy faen! Jeg nekter å la Charlie dø, nekter!! Og at Jack og Kate var tilbake fra øya?! Også må vi vente til 2008!? Så teit!! :sur:

Men, jeg tror eventuelt bare Kate og Jack kom seg fra øya, og at noen måtte være igjen, og at det er derfor Jack er så keen på å komme tilbake.. Spennende!

Endret av Advena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DyneTryne

Jeg vet hva som skjer! Et intervju med produsentene sier at en atombombe sprengte øya og jack vil ikke gi slipp for han har overtatt charlies rusproblemer og føler han og charlie er ett nå og skylder han det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Advena
Jeg vet hva som skjer! Et intervju med produsentene sier at en atombombe sprengte øya og jack vil ikke gi slipp for han har overtatt charlies rusproblemer og føler han og charlie er ett nå og skylder han det!

Det gir jo fullstendig mening! Charlie ofra seg jo for hele gjengen, så egentlig skylder alle de som overlevde å bli rusmisbrukere for å gjøre ære på Charlie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Advena
Men jeg bare tullet også da :engel:

Men seriøst? Da kunne jo jeg også blitt LOSTforfatter!

No shit? Tulla du? :klaske:

;)

Men ja, er bare å dikte opp det mest absurde og meningsløse du klarer, og bare finne opp løsninger underveis. :ler: Og likevel er vi hekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte vrien med flashforward. Etter det jeg har lest på nett skal neste sesong bruke mye flashforward, men vi får se!

Grusomt å måtte vente helt til februar :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...