Gjest DyneTryne Skrevet 20. juni 2007 #1 Del Skrevet 20. juni 2007 Episoden var en av de beste til nå, så jeg skal nok se den igjen. Skal ikke spoile noe, men det er en twist på slutten som jeg skal se om jeg skjønner noe annerledes av episoden når jeg vet hva som skjer. Dårlig setning? Jajamensann! Hadde jeg vært en ordentlig kjiping hadde jeg fortalt dere at ****'''''''''''' dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 20. juni 2007 #2 Del Skrevet 20. juni 2007 Du må ikke fortelle noe!! Aaai! Gleder meg massemasse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 20. juni 2007 #3 Del Skrevet 20. juni 2007 :-D Skal ikke det! Men øy, hva er det som kommer før selve episoden, disse spesial-greiene? Håper ikke det er det samme som lost - the journey som bare var klipp og tilbakeblikk og ingen forklaring :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 20. juni 2007 #4 Del Skrevet 20. juni 2007 Jo, tror det er noe om hva som har skjedd på Lost, hvilke mysterier vi har fått oppklart etc etc. Menneh, klarer meg fint gjennom det når jeg vet at det kommer dobbeltepisode av Lost etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 20. juni 2007 #5 Del Skrevet 20. juni 2007 jeg skal se!! gleder meg har hørt episoden er veldig bra ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 20. juni 2007 #6 Del Skrevet 20. juni 2007 Den er bra, men grusomt trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 20. juni 2007 #7 Del Skrevet 20. juni 2007 Trist og en helvetes cliffhanger! Februar 08.. ikke lenge til i det hele tatt. Doh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 20. juni 2007 #8 Del Skrevet 20. juni 2007 Hvorfor sa Jack "because I love you" til Kate? Fikk ikke med meg! Og ja, fy faen! I 2008!? Herregud, trukke jeg orker å vente så lenge engang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 20. juni 2007 #9 Del Skrevet 20. juni 2007 Hun spurte han hvorfor han forsvarte sawyer for han ville aldri gjort det. Bikås ai løv ju svarte han til det :-) Tror tvnorge teksta feil, etter ansiktsuttrykket hennes å dømme, virket litt mer enn "glad i deg" det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 20. juni 2007 #10 Del Skrevet 20. juni 2007 Leenge å vente til feb 08..urgh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 20. juni 2007 #11 Del Skrevet 20. juni 2007 Hun spurte han hvorfor han forsvarte sawyer for han ville aldri gjort det. Bikås ai løv ju svarte han til det :-) Tror tvnorge teksta feil, etter ansiktsuttrykket hennes å dømme, virket litt mer enn "glad i deg" det ja! Hva forsvarte han Sawyer for? At Kate ikke skulle bli med tilbake? Ja, litt mer enn glad i deg, tipper jeg, men det var jo likevel Juliet han kyssa.. eller, som kyssa han da, kanskje. Jis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 20. juni 2007 #12 Del Skrevet 20. juni 2007 Ja siden kate synes sawyer var en kødd som ikke ville ha henne med, og jack sa at han gjorde det for å beskytte henne :-) Jack er en rundbrenner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 20. juni 2007 #13 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Fy faen! Jeg nekter å la Charlie dø, nekter!! Og at Jack og Kate var tilbake fra øya?! Også må vi vente til 2008!? Så teit!! Men, jeg tror eventuelt bare Kate og Jack kom seg fra øya, og at noen måtte være igjen, og at det er derfor Jack er så keen på å komme tilbake.. Spennende! Endret 20. juni 2007 av Advena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 20. juni 2007 #14 Del Skrevet 20. juni 2007 Og jeg er mer forvirra en noensinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 20. juni 2007 #15 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg vet hva som skjer! Et intervju med produsentene sier at en atombombe sprengte øya og jack vil ikke gi slipp for han har overtatt charlies rusproblemer og føler han og charlie er ett nå og skylder han det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 20. juni 2007 #16 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg vet hva som skjer! Et intervju med produsentene sier at en atombombe sprengte øya og jack vil ikke gi slipp for han har overtatt charlies rusproblemer og føler han og charlie er ett nå og skylder han det! Det gir jo fullstendig mening! Charlie ofra seg jo for hele gjengen, så egentlig skylder alle de som overlevde å bli rusmisbrukere for å gjøre ære på Charlie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 20. juni 2007 #17 Del Skrevet 20. juni 2007 Men jeg bare tullet også da Men seriøst? Da kunne jo jeg også blitt LOSTforfatter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 20. juni 2007 #18 Del Skrevet 20. juni 2007 Men jeg bare tullet også da Men seriøst? Da kunne jo jeg også blitt LOSTforfatter! No shit? Tulla du? Men ja, er bare å dikte opp det mest absurde og meningsløse du klarer, og bare finne opp løsninger underveis. Og likevel er vi hekta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 20. juni 2007 #19 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg likte vrien med flashforward. Etter det jeg har lest på nett skal neste sesong bruke mye flashforward, men vi får se! Grusomt å måtte vente helt til februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 20. juni 2007 #20 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg vil ha mer nåååååååååååååååååååååååååååååååååå!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå