Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har et dumt spørsmål men håper alikevel på svar......

skulle vaske tøy...... og finner en boxer med flekker i....

flekkene ser ut som "kvinnelige" dere vet slike som man kan få på undertøyet.......etter sex eller ved enkelte tider.

Spørsmålet mitt er ser flekkene anderledes ut hvis det er sekret fra en mann? Jeg pleier ikke å beskue undertøyet til sambo men dette virket veldig mistenkelig..... og det var mye flekker :forvirra:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hos de fleste menn kommer det ut litt blank væske når de har ereksjon, er sannsynligvis det som er i boxeren hans.

Skrevet

Damesøl og mannfolksøl kan se ganske likt ut. Han har sikkert brukt bokseren til å holde rundt mens han runket for å unngå søl.

Skrevet

trodde også at mannlige flekker var blanke........ disse er litt melke aktige flekker :sur: men hvis de kan være ganske like så kan jeg jo ta feil. Er ikke hysterisk eller noe ........ men vil ha litt ro i sjela da :tristbla:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg trodde først det var en ny boxer ute på markedet som skulle avsløre utroskap.

Gjest Gjest
Skrevet
trodde også at mannlige flekker var blanke........ disse er litt melke aktige flekker :sur: men hvis de kan være ganske like så kan jeg jo ta feil. Er ikke hysterisk eller noe ........ men vil ha litt ro i sjela da :tristbla:

Mannlige flekker blir også melkeaktige når de tørker

Gjest Gjest
Skrevet
Mannlige flekker blir også melkeaktige når de tørker

En annen ting...hvorfor skulle "hennes" flekker være i hans boxer?

Skrevet

Fordi jeg vet at det umulig kan være meg som har laget de flekkene :frustrert:

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje han i sin sløvhet ikke har tørket seg godt?

Gjest =tentacle=
Skrevet

Jeg har aldri hatt på meg boxeren til en elsker, regn med at han har laget flekkene selv.

Gjest Gjest
Skrevet

Jo, men altså...om man er utro med noen...er det vanlige å få flekker fra dama i SIN boxer da? Det er jo ikke det...flekkene er jo mest sannsynlig fra han.

Skrevet
Jo, men altså...om man er utro med noen...er det vanlige å få flekker fra dama i SIN boxer da? Det er jo ikke det...flekkene er jo mest sannsynlig fra han.

Ja, det hørtes unektelig rart ut om hun skulle "flekka" ut over hele boxeren hans... ;)

Tror du kan ta det helt lugnt TS :)

Gjest Gjest
Skrevet

Med mindre du har noen andre grunner for å tro at han er utro, så tror jeg du skal la det ligge, og ta det helt med ro. :)

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Jeg er mann, og vet alt om boxerflekker. Det kan skyldes onani, våte drømmer eller sånn væske som kan komme ved ereksjon. Ja, menn blir også våte av og til.

Mannen din er ikke utro.

Gjest Magdalena*
Skrevet
Jeg trodde først det var en ny boxer ute på markedet som skulle avsløre utroskap.

Ja, det trodde jo jeg og!! :sol::tommel::ler:

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Jeg er mann, og vet alt om boxerflekker. Det kan skyldes onani, våte drømmer eller sånn væske som kan komme ved ereksjon. Ja, menn blir også våte av og til.

Mannen din er ikke utro.

Nei mannen er ikke utro. Manenn min får også sånn precum når han er opphisset. Hele bokseren kan bli våt nesten.Gledesdråper ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...