Varsia Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Skal om noen uker feire bursdagen min med en middag sammen med mine foreldre og søsken (alle voksne), og lurer på om noen har noen fine spisesteder å anbefale i Stavanger? Ikke for dyrt, og ikke for fancy, men med god stemning og god mat. Er f.eks glad i både indisk og thaimat, noe der å anbefale? Vil gjerne ha anbefalinger utenom sånne steder også også..=) Har lest denne Stavanger-bloggen, men det blir litt for avansert når det er fokus på mange retters middag, dessuten vil jeg vite om stedet i seg selv har sjarm. Takker for alle svar=)
Tabris Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Nå har jeg forstått at alle ikke er enig med meg her, men jeg liker godt Phileas Fogg.
Varsia Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Javel... Hvor er det og hva er det? Hva slags mat ogsånn? Og prisklasse?
Tabris Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Det ligger rett etter Victoria Terrasse. Ta til høyre, rett opp i "lysløypa". Konseptet er "Jorden rundt på 80 dager", og de har både lunsj, bar og finere middag. (Eget rom for middag som er stengt på dagtid). Her kan du ta en titt på meny og priser: http://www.phileasfogg.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå