Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som får slikt veldig ofte?

Bare i går og i dag har det ringt fra slike selskaper 9 ganger!!!! På dagtid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg får slike med jevne mellomrom. Har ingenting i mot det og sier alltid ja til å delta senere også og det hender jeg får tilsendt digre blekker av noen spørreskjemaer i posten også. Er også med på flere paneler og får spørreskjemaer på mail og tilbud om å delta på fokusgrupper o.l.

Skrevet

Jeg pleier også å svare på slike undersøkelser, og blir ofte sittende med tykke blekker :)

Men ni ganger på to dager, det var voldsomt :overrasket:

Gjest Blondie65
Skrevet

Og jeg gjør et klar skille ut fra hvem som spør. Er det Opinion eller Norsk Gallup eller lignende eller et firma jeg er kunde av så pleier jeg å svare. Er det derimot ren reklame forkledd som markedsundersøkelse har jeg ikke tid til det.

Det har hendt at jeg er blitt lovet både det ene og det andre av typen "gevinster" for å delta - de har jeg aldri sett noe til.

Dersom jeg ikke har tid der og da spør jeg om de kunne tenke seg å ringe igjen på et annet tidspunkt.

Jeg er registrert i Brønnøysundregisteret med nei til telefonsalg, og derfor er jeg alltid nøye på å spørre hvem som ringer. Network Norway ringte to ganger for dagen en periode og det på tross av at jeg ALDRI har vært kunde av dem.

Skrevet

Ja, ikke sant. Det er voldsomt. Vi har jo ikke vært hjemme da, så de prøver og prøver og prøver

Skrevet

jeg også har blitt nedringt de siste to ukene-hva skjer???!!! æssjj.. jeg gidder ikke ta den, og OM jeg tar den så sier jeg neitakk med eeeen gang.

En gang var det noen som ringte med skjult nr et par ganger over tre dager, til slutt tok jeg den, OG TROR DU IKKE DET VAR TELEFONSELGER?? trodde ikke det var lov å ringe med skjult nr når det gjelder dem....

Gjest Elastica
Skrevet

Siden jeg i min fattige studenttilværelse spedde på studielånet med å jobbe for MMI, har jeg et nostalgisk forhold til slike undersøkerlser, og svarer alltid ja. Og dette er damen fra helvete hvis det ringer telefonselgere.

Likevel slutter jeg ikke å undre meg over alle de idiotiske utsagnene man blir bedt om å ta stilling til:

"På en skala fra 1 til 10, synes du følgende utsagn stemmer: Philadelphia ser jeg på som en dynamisk og progressiv smøreost."

Djiiizez. Hvor tar de det fra??? :legrine:

Skrevet
Likevel slutter jeg ikke å undre meg over alle de idiotiske utsagnene man blir bedt om å ta stilling til:

"På en skala fra 1 til 10, synes du følgende utsagn stemmer: Philadelphia ser jeg på som en dynamisk og progressiv smøreost."

Djiiizez. Hvor tar de det fra??? :legrine:

:overrasket: Håper de har et svaralternativ a la "Hæ??? Det er en ost, for svarte!" :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...