Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Til dere i forhold med aldersforskjell litt større enn normalen. Har dere fått mange negative reaksjoner fra foreldre/familie og venner? Blir litt forundret over kommentarer som kommer. Hvis hun er 19 og han 33, er det dermed sagt at han er ute etter å utnytte henne? Trives best med modne menn som enten er ferdig med eller har hoppet over perioden med utagerende festing
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 hos oss er det aldersforskjell på 11 år..... vi venter nå barn nummer 3 ..... og ingen nevner aldersforskjellen nå lengre..... men med det samme vi ble sammen så var det alltids noen som skulle prøve å ødelegge mellom oss...... men nå er vi heldigvis gift og venter vårt 3 barn.... lykke til
Amalie_85 Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Mellom meg og sambo er det 11 år. Jeg var 20 da jeg møtte han, noen reagerte jo litt med "oi, han er jo nesten gammel" men jeg tror nok det var bare tallet, for når de traff han var alt helt greit. Mamma reagerte og litt og sa til han at nå måtte han være snill med meg for jeg var den lille prinsessa hennes, og hun håpa da at det ikke bare var et påfunn. Men han er mannen i mitt liv. :rødme: Folk kan nok reagere litt og kanskje fordi de tenker at de over 30 er jo mye mer voksen enn de på 20, er man 20 er man kanskje nettopp ferdig å studere og skal feste masse osv. Mens de på over 30 skal etter "reglene" være bosatt med hus, kone, barn, stasjonsvogn og bikkje. Så det er nok bare hvordan vi oppfatter verden.
Lille Grete Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Og jeg kjenner noen der aldersforskjellen er 26 år. Tror ikke det med alder er så viktig. Kan godt hende de har fått negative reaksjoner, men jeg tror de fleste synes det er helt ok. Uansett så bør ikke andres meninger avgjøre hvem en velger å dele livet sitt med.
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Er sammen med en som er ti år eldre, men det er jo rett veien så da er det ingen som reagerer.Hadde han vært ti år yngre ja da hadde pipen fått en annen lyd :icon_razz:
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Men du har jo bare et platonisk forhold til han siden du kun suger han!
Branna Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har selv en venninne som har en kjæreste som er rundt 20 år eldre enn seg. Det blir møtt med negative reaksjoner hos noen, og jeg må innrømme at jeg selv tenkte at han virket litt for gammel for henne. Men det var før jeg så dem sammen. Denne venninnen er veldig moden for alderen, veldig ansvarsfull og pålitelig. En kan se at mellom dem er det ekte kjærlighet, det er ikke slik at han bare utnytter en ung jente (hun er 20 år). Det jeg vil frem til er at så lenge begge er modne, voksne mennesker så har alderen lite å si for et forhold.
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 Men du har jo bare et platonisk forhold til han siden du kun suger han! que? Myntet på meg eller? Nei vi har både sex og oral
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå