Gjest går det ann Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 æsj med oral,der foretrekker jeg anal. husker jeg hadde en eks,eller en sex besøkende jente ho kom en gang i året en gang hvert halv år eller en gang hvert andre år i 6 år.vi hadde sex sånn come and go,ingen kjærlighet ellers mye kontroll fra hennes side.den kjerringa fikk meg til å brekke. eller jeg rett ut sagt brekker blir kvalm av å tenke på det, når ho krevde oral sex at jeg slikket hennes klitoris for at jeg kunne penetrere henne. æsj blir tanken når den streifer meg med gamle dager med oral sex. det er faktsik kreft fremkallende og det må jo være en grunn til det. ellers er jeg glad i sex.og er med på alt som jeg tenner på som vagina og anal sex på en jente som jeg tenner på er godt og deilig.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 det er faktsik kreft fremkallende og det må jo være en grunn til det. Ja, HPV. Samme viruset som er skyld i de aller fleste tilfellene av livmorhalskreft.
Daiquiry Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Siden du ikke liker å slikke mus, håper jeg for guds skyld at du ikke krever at jentene du ligger med skal suge deg....
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Hadde ikke klart meg uten oralsex jeg da. Det å suge han er det beste av alt!
Lurvina Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Siden du ikke liker å slikke mus, håper jeg for guds skyld at du ikke krever at jentene du ligger med skal suge deg.... Satt og tenkte på dette selv, er vel typisk om han vil at damene skal gjøre det på han, men det skal han få svare for selv, sier bare at det er typisk jeg.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Hadde ikke klart meg uten oralsex jeg da. Det å suge han er det beste av alt! Flottings!!! At dama suger meg er det BESTE JEG VET. Alle menn liker det! Og jeg slikker musa hennes etter alle kunstens regler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå