Gå til innhold

KG hele dagen?

Fremhevede innlegg

Gjest Elastica
Skrevet

Har det hendt at du har sittet på KG hele dagen?

Eh...det har jeg, idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hender jeg er pålogget i mange timer. Da sjekker jeg om det har kommet noen nye innlegg, svarer, går og vasker opp, sjekker, går på do, tar en telefon, skriver innlegg osv.

Skrevet

Det er vel et definisjonsspørsmål... Jeg er ofte pålogget 10-12 timer om dagen (oi, det så så mye ut når man fikk det skriftlig... :sjenert: ), men jeg er jo på ingen måte aktiv hele tiden.

Gjest Elastica
Skrevet

Rett skal være rett; jeg hadde en laaaang lunsjpause med svigermoren min. :ler:

Gjest Gjest_gjest1_*
Skrevet
Det hender jeg er pålogget i mange timer. Da sjekker jeg om det har kommet noen nye innlegg, svarer, går og vasker opp, sjekker, går på do, tar en telefon, skriver innlegg osv.

Omtrent noe slikt her og når jeg kjeder meg. Jobber hjemmefra og styrer arbeidstiden selv, så jeg kikker innom nå og da for å se om det er noe nytt. Blir jeg dradd inn i en diskusjon stiger "nå og da" frekvensen betraktelig ;)

Skrevet

Når jeg har fri så er jeg nok ofte påloget hele dagen, men jeg sitter her ikke hele tiden, selv om 17-åringen min av og til mener at jeg gjør... :sjenert:

Skrevet

Er ganske lenge pålogget om gangen, men det er fordi pc'en min står på 24/7 og som oftest er forumene oppe hele tiden på hver sin side.

Skrevet

Ja, i helgene kan det bli nære på. I allfall ser det sånn ut for som oftest står PC'n på hele dagen både lørdag og søndag og da er jeg ofte pålogget også. Men selvsagt kan det være at jeg både lager mat, gjør annet husarbeid eller går tur uten å logge av.

Men det har også vært dager da jeg faktisk har sittet ved skjermen mesteparten av tida.

Skrevet

Båda ja og nei. Jeg sjekker med jevene mellomrom mens jeg gjør andre ting.

Skrevet

Ja, jeg er ofte pålogget hele dagen fra jeg står opp til jeg legger meg, og det er ikke alltid jeg slår av maskinen når jeg legger meg heller...

Jeg kan nok også være aktiv i timesvis de dagene jeg ikke jobber, men kun hvis det skjer mye i trådene...

Skrevet

i helgene er ofte datamaskinen min pålogget med kg og andre sider hele dagen.. (i allefall så lenge jeg er hjemme i huset).. men jeg sitter ikke foran der hele tiden for det da

Skrevet

Er ganske lenge pålogget om gangen, men det er fordi pc'en min står på 24/7 og som oftest er forumene oppe hele tiden på hver sin side.

Jepp, blir vel noe som dette på meg også... :ler:

Gjest Silmarill
Skrevet

Jeg har dataen på hele dagen på jobben, og åpner alltid en "ny fane" som er for kvinneguiden.

Leser der av og til, og mellom "øktene" kan jeg av og til logge meg inn å skrive.

På ettermiddagen/kvelden står dataen på (laptoppen i stua) og da har jeg også ofte KG. oppe - svarer noen ganger eller bare leser.

Det har hendt at jeg har sittet hjemme nesten en hel dag her inne på KG om anledningen har bydd seg :popcorn:

Jeg liker KG og har vært med en del år til sammen (også før med et annet nick) :)

Gjest DyneTryne
Skrevet

Muligens i dag. Hvis du ikke regner med kjøretimen jeg hadde tidligere og det at jeg sov på dagen og kikket på animal planet litt.

Alene-dager er så greie å ha avogtil!

Skrevet

Nå er jeg ganske så fersk her inne, men ser at det fort kan gå nesten en hel dag med å lese her inne osv. Nå er jeg hjemme i mammapermisjon, så blir mye pc når minimus sover :) også må jeg rase gjennom huset med babyen på armene for å få gjort unna husarbeidet, thihi

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Jeg kan ikke sitte en hel dag foran pc`en når jeg har unger å ta meg av.

Jeg synes jeg har vært her mye, og skrevet mange innlegg. Men jeg har vært lite aktiv i.f.t mange andre her. Skjønner ikke hvordan det er mulig å skrive flere tusen innlegg på et par år.

Skrevet

Noen ganger sitter jeg flere timer av gangen. Som oftest er jeg pålogget en stund av gangen, men det betyr ikke at jeg kun sitter og chatter her inne. KG er en fin "gulrot" å ha nede på siden hvis man sitter med kjedelig arbeidsoppgaver. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...