Gjest bride to be Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Ser det er overflod av bedrifter som syr brudekjoler etter bilde på qxl og ebay. Noen som vet noe om kvaliteten og om de er så fine de skal ha det til?? Noen som har prøvd? En annen ting: er det ikke ulovlig å legge ut bilder fra designere og si de syr etter bildet?
Gjest t-schnuppa Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Hei! Jeg har værtfall vært borti ei som gjør stor succe` på qxl. Hun har også egen nettside www.mirasmiras.net. Hun har ikke full oversikt over alle kjolene hun kan skaffe der inne,men ta kontakt med henne, for hun har masse bilder og syr også etter bilder du måtte ha. Jeg har alltid vært skeptisk til sånn som dette, men hun bor på hjemstedet mitt, Gressvik og hun har nettop åpnet en liten butikk der, så da var jeg innom å tittet. Hun har bare et lite utvalg i selve butikken, men tittet å kjolene og de kjentes ut til å ha veldig god kvalitet, akkurat som i salongene! og de så flotte ut. Hadde jeg vær klar over dette før jeg bestilte kjole i salong så hadde jeg nok prøvd dette! Hadde spart 1/3 acv summen da jo
Snippa Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har kjøpt kjolen min på ebay. Nydelig kjole, og god kvalitet på både arbeid og stoff! Kjøpte en først som jeg ikke var fornøyd med. Der fikk jeg tilbake pengene med en gang. Den jeg skal bruke om 3 dager betalte jeg 1800,- for inkludert frakt
Gjest prøvd qxl Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Jeg handlet fra mirasmiras og hun skulle sy etter bilde, men det ble ikke noe særlig mildt sagt. Veldig hyggelig dame og 100% god service! Men ikke noen fin kjole, fikk pengene tilbake og kjøpte fra salong.
Gjest t-schnuppa Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Jeg handlet fra mirasmiras og hun skulle sy etter bilde, men det ble ikke noe særlig mildt sagt. Veldig hyggelig dame og 100% god service! Men ikke noen fin kjole, fikk pengene tilbake og kjøpte fra salong. Huff sa... D hørtes jo kjedelig ut.. men heldigvis fikk du igjen pengene da Som sagt tittet jeg kun på de få hun hadde hengende der.. om de var like kjolene på bildene d vet jeg ikke.
~Minni~ Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Noen som har erfaringer med Diva X? Enten selskapskjole eller brudekjole. Jeg trenger egentlig begge deler og veldig mye i butikkene er for stort for meg så det hadde jo vært flott hvis noen kunne skreddersydd en kjole til en grei pris... Men jeg er også veldig skeptisk til sånt...
øyenstikker Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Jeg og har sett litt på dette. Jeg trenger ikke ekte designerkole, jeg tenker mer på pris. Men er veldig skeptisk Kan noen son enten har dårlig eller god erfaring si hvem de handlet av? så blir det iallefall lettere og velge hvem en vil handle av.
*Emma* Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Jeg tittet på endel sånne - men ble veldig skeptisk fordi jeg så noen som hadde lagt ut bilde av egne kjoler i tillegg til designerkjolen den var "hermet etter". De gjør jo så godt de kan for å få den lik - men den jeg så på var ikke noe fin når blondene var byttet med "noe liknende" og kjolen "sydd på nytt". derfor valgte jeg å kjøpe ekte. Men du får jo ekte kjoler til 3-4000 nye også da...på Ebay ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå