Rhiakath Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har veldig lyst til å få meg en kanin igjen, da en innekanin. Men så blir det jo et problem ved reise.. jeg kjenner ingen her jeg bor som kan passe på kaninen når jeg er borte (ingen venner, naboer, familie osv). Man kan jo ta tog med en kanin, men hvor heldig er det for kaninen? Man har jo gjerne lyst til å besøke egen familie og sambo sin familie noen ganger i løpet av et år..
Epona Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Noen dyrebutikker passer burdyr mot betaling. Du kan jo undersøke om "din lokale" gjør det?
smiley87 Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Eller avertere i lokalavisen/butikker e.l? Her henger det lapper hvor jenter fra 11-15 tilbyr seg å passe dyr i ferier o.l. En grei måte å tjene penger på for dem.
Rhiakath Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2007 Ringte en dyrebutikk hvor en kjempehyggelig mann svarte. Han anbefalte ikke å la en dyrebutikk passe på dyr, men han ga meg telefonnummeret til ei som driver med dyrepass og virkelig tar seg av dyrene, gir dem kos osv. Det høres jo bare kjempebra ut
Trampe Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Det høres jo bra ut, Rhiakath! Jeg har en innekanin. Her vi bor nå har vi ikke utearealer i det hele tatt, så stakkars liten må være inne hele tida. Vi reiser hjem til mamma eller mannens familie ca annenhver helg, og kaninen er da med på lasset. De har stor hage, så han får være ute i helgene ihvertfall. Reisingen ser ikke ut til å plage han i det hele tatt, noen ganger sover han i buret sitt, og andre ganger sover han i dørken ved føttene mine. Det går fint å reise med dyr om du har skikkelige bur til dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå