Gjest Elastica Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 (endret) Ok, her er min drømmekoffert: Siden jeg er en "bag-lady" liker jeg best å pakke i en fin bag. Valget falt på denne fra Louis Vuitton. Jeg skal ha tøy til å kunne boltre meg på stranden, så en lekker bikini og en Burberry-badedrakt er med. Solbriller fra Tom Ford gjør det behagelig å lese i sola. Ikke noe problem å spise lunsj når man kan ta på seg Havaianas i sølv og en kul tunika. Så var det dagantrekk: Jeg kommer ikke utenom et par fine jeans fra Seven for all mankind. Også et par shorts hvis det er veldig varmt. En hvit skjorte fra Cloe, en nydelig topp som like gjerne kan brukes dag som kveld. Kjole må man ha; og her er mitt valg, en lett sommerkjole fra See by Cloe. Til toppen velger jeg dette skjørtet fra Just Cavalli, og fyller på med noen flere topper som denne (fin til shopping over jeansen) og denne og denne (til kveldsbruk). Siden det er smart å ta med noe man føler seg vel i som samtidig er behagelig å gå rundt i, sverger jeg til den evige klassiske wrap-dressen til Diane von Furstenberg. Toppen av kransekaka blir aftenantrekket. Det må bli denne lekre kjolen fra Vera Wang med veske og sko til. Kommer ikke utenom et par gullsko, heller ikke veske. Denne går til både sølv og gull. Av sko velger jeg disse ballerinaene når jeg skal gå litt, og disse til jeans, og skjørtet. Ellers sverger jeg til yndlingsveska fra Fendi til dagbruk, og denne når strandtøyet skal fraktes. Noen fler som har lite å gjøre? Endret 25. august 2007 av Elastica
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Mye fint du hadde funnet! *sikle* Sjekker bankkonto.... nei, kan ikke handle
Gjest Elastica Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 (endret) Eh... Jeg glemte reiseantrekket. Jeg tror jeg går for denne toppen, løs og ledig og behagelig å ha på seg. Passer fint til disse korte buksene. Sko som passer til, og en liten jakke (som også er kjempefin sammen med den hvite blusen, jeansskjørtet, gullskoene og gullveska). God ferie! Endret 25. august 2007 av Elastica
Gjest bada Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Du må virkelig ha kjedet deg. Men det var fine klær!
Gjest Elastica Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 (endret) Du må virkelig ha kjedet deg. Jepp, du får sagt det. Kaller det research til hva lommeboka ikke tåler. Endret 20. juni 2007 av Elastica
Gjest Elastica Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Denne har tatt så mye tid at den fortjener en plass litt lenger opp. *dytte*
Gjest Frk Åberg Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Fine, de to hvite kjolene. Ble fristet til å gjøre det samme, men er alt for sulten akkurat nå. Og sult går dårlig sammen med shopping. Kommer mest sannsynlig sterkere tilbake.
Metis Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Jeg er dypt imponert - både over det tidkrevende "arbeidet" du har lagt ned, og ikke minst er jeg imponert over alt det lekre du har funnet fram!! Jeg vil ha!!!!!!
Gjest Frk Åberg Skrevet 23. juni 2007 #9 Skrevet 23. juni 2007 Ok, hvis jeg hadde masse penger, og jeg fikk det for meg at de skulle brukes på luksusutstyr til ferie, kunne det sett slik ut: Jeg har en stor "menneskesmuglerkoffert" som faktisk får plass til opp til flere (små) personer, så jeg klarer meg lenge med den. Hvis jeg skulle kjøpt ny, så kanskje denne i grønt? To nye bikinier: en morsom og en mer klassisk. Og en strandkjole. Diverse kjoler måtte jeg hatt. Til dagbruk, f.eks. denne, denne, denne, denne, denne (ville bare gjort den kortere), denne. Noen av disse kjolene er passende til festbruk, men hvis jeg skulle være ordentlig pynta, kunne kanskje denne vært noe. Jeg ville gått bukseløs hele ferien, men heller bodd i alle de nydelige kjolene. Men noen skjørt kunne jeg hatt. Som dette og dette. Sko: f.eks. disse og disse. Puh, ble sliten av denne handlingen, jeg. Tror lommeboka er sår også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå