Gjest Spring Hermit Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Hva mener de med dette? We have been unable to obtain authorization on your credit card for your order. We will continue to seek authorization up to 14 days from your initial purchase date. If you feel your credit card information has been captured incorrectly, or wish to expedite the processing of your order please call our Customer Service Department at 1.888.325.2142 (outside the U.S./Canada, dial 937.438.4197) to provide us with an alternate form of payment. If you wish to contact us please have your Order Number on hand when you call. Jeg har bestilt derfra hundre ganger før uten problemer med samme kort, så jeg skjønner ikke hva de mener nå. Jeg bestilte derfra for over en mnd siden, men de hadde ikke alt jeg bestilte inne så de skulle sende resten seinere. Kan det være at jeg ikke hadde nok penger på kortet når de sendte denne mailen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå