Gå til innhold

mapper i gmail?

Anbefalte innlegg

Gjest lillebøll
Skrevet

Kan man lage mapper i Gmail? Vis ikke hvilke andre e-mail klienter er like bra som gmail som man kan lage mapper i?

Videoannonse
Annonse
Gjest _Leela_
Skrevet

Er ikke 100% ekspert, men det jeg gjør i min gmail konto er å lage etiketter. Deretter merker jeg mailen med en etikett (under Flere handlinger). Når dette er gjort arkiverer jeg mailen. Dermed forsvinner den fra innboksen og jeg finner den enkelt igjen ved å trykke på ønsket etikett. Blir omtrent som et mappesystem, det som er kjekt er at man kan merke en mail med flere etiketter hvis det skulle være nødvendig. Vet ikke om dette var det du lette etter og om det var forståelig, men håper det.

Skrevet
Er ikke 100% ekspert, men det jeg gjør i min gmail konto er å lage etiketter. Deretter merker jeg mailen med en etikett (under Flere handlinger). Når dette er gjort arkiverer jeg mailen. Dermed forsvinner den fra innboksen og jeg finner den enkelt igjen ved å trykke på ønsket etikett. Blir omtrent som et mappesystem, det som er kjekt er at man kan merke en mail med flere etiketter hvis det skulle være nødvendig. Vet ikke om dette var det du lette etter og om det var forståelig, men håper det.

Det er den eneste maaten aa bruke "mapper" paa i Gmail akkurat naa. Ganske hendig egentlig.

-kjaeresten til messy

Skrevet

Jepp, som de to over her sier:

Gmail har noe som er mye bedre, nemlig Labels eller Etiketter. Det gjør at du kan legge samme mail i flere "mapper" samtidig, og veldig enkelt finne igjen ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...