Gå til innhold

Tips til gøyale nettsider jeg kan surfe på jobb

Anbefalte innlegg

Gjest lillebøll
Skrevet

På jobb er kvinneguiden sperret. Mange andre nettsider og. Saken er at når man jobber til ti på kvelden, ingen ringer inn, alle mail er svart på og man har hatt en røykepause for mye begynner tiden å gå sakte. Vi har lov å surfe så mye vi vil når alt er gjort, men er litt kjedelig når alt jeg kommer på er sperret.

Kom med noen tips til morsomme sider de enda ikke har kommet på å sperre. Det vil si at de ikke må være slikke poppis sider som facebook osv, de må ikke trekke for mye båndbredde eller inneholde ulovlige ting.

Jenteportalen var ganske ok, flere som vet om noen slike sider?

Gjest lillebøll
Skrevet

Ingen? Skal snart på jobb.. Snille snille dere!

Gjest Gjest
Skrevet

En grunn til at slike sider er sperret kanskje??

Skrevet

Det er en uting å sperre nettsider. Blir som å behandle ansatte som unger :forvirret: Dessverre mange bedrifter som gjør det.

Tips til sider (kjendissladder ;) ): thesuperficial.com, perezhilton.com, tmz.com, idontlikeyouinthatway.com.

For lat til å legge inn direkte lenker :hallo:

Skrevet

Mer sladder:

www.trent.blogspot.com

www.theskinnywebsite.com

www.icydk.com

www.gofugyourself.com

ellers

www.i-am-bored.com

www.facebook.com

Gjest Gjest
Skrevet

www.boredatwork.com

www.ubersite.com

Skrevet

Jeg er glad KG ikke er stengt på min arbeidsplass. Hva skulle jeg gjort når alle de søte pasientene mine sover søtt? ;)

Skrevet (endret)

En side jeg elsker å titte på er Snopes.com. Det er en side som tar opp kjente rykter eller legender, der disse da enten bekreftes eller avkreftes. Mye morsomt å finne. Noen ganger bevises eller avkreftes disse med bilder, bevis osv. Jeg morer meg stort hver gang jeg er der inne. Siden har legender/myter/historier/rykter som omhandler alle tema, mange av de morsomme og spesielle som f. eks 'Disney' eller 'Cokelore'. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...