Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det farlig? Jeg tok på litt, føles som om jeg har den mint-tissen nå, hehe :overrasket: Tenkte bare at det skulle hjelpe med og desinfisere etter barbering jeg, hehe.. Litt blond kanskje :forvirret:

Gjest lillebøll
Skrevet

:ler:

Sikkert ikke farlig, men svei det ikke?

Skrevet
:ler:

Sikkert ikke farlig, men svei det ikke?

Joo, noe sinnsykt, hehe..trodde tissen hadde tatt en fisherman's friend og var på vei til månen, hehe :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Kan umulig være bra på slimhinnene, men har du unngått de så bør det vel gå greit.

Til neste gang bruk vodka el om det er tomt for pyrisept.

Gjest lillebøll
Skrevet

Vodka? Hva med å bare la være å ha på noe som helst? Smører bare litt aloe vera eller spenol jeg. Og utenpå bare ja.

Skrevet

Tror neppe det er farlig, men det hørtes ikek behagelig ut.....

Gjest Elastica
Skrevet
Til neste gang bruk vodka el om det er tomt for pyrisept.

Til glede for den som liker å *gjøre det dere vet*.

Skrevet

Jeg tok det under armene etter barbering en gang og for å si det sånn: Det skjer aldri igjen. ;)

Skrevet

Vibratorrens fra kondomeriet fungerer bra for å forhindre nupper etter barbering :)

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)
Er det farlig? Jeg tok på litt, føles som om jeg har den mint-tissen nå, hehe :overrasket: Tenkte bare at det skulle hjelpe med og desinfisere etter barbering jeg, hehe.. Litt blond kanskje :forvirret:

:ler: unnskyld at jeg ler men tviler på at du gjør dette flere ganger

Mitt knep som forhindrer disse irriterende nuppene etter barbering, er å smøre inn med "vanlig" glidekrem ;)

Edit:kommafeil *pertentlig*

Endret av Silmarill
Gjest TuttaCalcutta
Skrevet

Kan barbere deg med babyolje. Blir nuppe-og sårfri da...

Skrevet

Jeg bruker også noe som er laget spesielt for nupper og inngrodde hår, nemlig unirens. Funker som bare det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...