viren Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 http://www.detnye.no/mote/article132931.ece Ser at Roberto Cavalli skal designe klær for H&M, det tror jeg kan bli veldig spennende. Synes den nye tradisjonen med å ta inn "gjeste-designere" er super, gleder meg til å se hva som kommer
Gjest itla Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Oi, spennende! Må vel begynne å spare litt snart, da - jeg har alltid hatt lyst på mer enn jeg har hatt råd til fra designer-kolleksjonene til H&M.
Gjest Skya Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Jeg gleder meg masse allerede, Cavalli er en av mine favoritter. Men denne gangen skal jeg iallefall sette meg ned i god tid og virkelig planlegge shoppingen min. Når Madonna-kolleksjonen ble lagt ut gikk det litt over stokk og stein og det endte med at jeg ikke fikk tak i det jeg skulle ha. Nå skal det planlegges.
Gjest Gjest_Tulla_* Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Det er kjempegøy at HM gjør designerklær tilgjengelig for vanlig folk også. Jeg elsker Cavalli. Til dere andre som gjør det vil jeg anbefale å gå inn på www.ebags.no å se på cavalli veskene der. De er helt fantastiske. Jeg har en veske fra Cavalli og den er like fin i dag som når jeg kjøpte den for 3 år siden. Hurra!
Debra Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 latterlig at folk bare skal kjøpe for å kjøpe bare fordi det er fra en kjent designer. folk dra jo med sa mye rart, selv om det ikke passer bare for å ha det.
Ephemera Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Noen som vet når dette blir da? Nå har jeg ikke vært inne og lest artikkelen, men... Forøvrig skal jeg passe meg for å kjøpe noe jeg ikke ville ha kjøpt om jeg ikke ble revet med... Jeg sitter f.eks. med to stk. trenchcoater fra Victor & Rolf-eventen, som jeg trodde skulle bli fine når jeg ikke hadde gravid mage lenger, men som jeg ikke kommer til å bruke og skulle ha prøvd å selge. Men sånn som Madonna-klærne kjøpte jeg ingen av, fordi jeg ikke syntes de var noe fine.
Little sister Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Slike events er alltid like gøy Fra og med 8 november blir klærne lagt ut for salg. Regner med at de kommer i nettbutikken også, men har lyst å dra til en HM butikk denne gangen..
Ephemera Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 Slike events er alltid like gøy Fra og med 8 november blir klærne lagt ut for salg. Regner med at de kommer i nettbutikken også, men har lyst å dra til en HM butikk denne gangen.. Men det som er mest gøy er jo det som skjer her inne på KG når disse eventene foregår!! Lov at du blir med og holder oss med selskap i alle fall da!
Little sister Skrevet 2. juli 2007 #12 Skrevet 2. juli 2007 Men det som er mest gøy er jo det som skjer her inne på KG når disse eventene foregår!! Lov at du blir med og holder oss med selskap i alle fall da! Jeg er med Var kjempegøy når stella og V&R var i allefall
Gjest Skya Skrevet 2. juli 2007 #13 Skrevet 2. juli 2007 Ja, det er jo her inne det skjer. Det som ikke var fullt så gøy var å finne klær fra Madonnakolleksjonen på salg på HM idag, 50%. Så ettertraktet er de likesom... De hadde mange plagg, men selvfølgelig ingen i min størrelse.
Malina Skrevet 7. oktober 2007 #14 Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Håper de legger ut bilder av kolleksjonen snart! Fant noen cafe.se Endret 7. oktober 2007 av Malina
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #15 Skrevet 7. oktober 2007 Det ligger flere bilder inne på The Fashionspot for dem som er medlemmer der.
Tristessa Skrevet 8. oktober 2007 #16 Skrevet 8. oktober 2007 Er det bare meg som begynner å bli litt lei denne greia? Med unntak fra noen plagg i Karl Lagerfeld for H&M (som var førstemann ut), er det svært få plagg som har fristet etter det. De får lett hype-stempelet, og folk går mann av huse for å kjøpe klær de tydeligvis ikke er så begeistret for likevel siden eBay er stappfullt av designer-for-H&M-klær i ukene etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #17 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg synes konseptet er morsomt, men desverre så skuffer de fleste plaggene straks jeg ser dem i virkeligheten. V&R fra i fjor tror jeg er det jeg har likt aller minst til nå. Og man kan jo tjene gode penger på å kjøpe endel plagg for så å selge dem til blodpris på Ebay.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #18 Skrevet 24. oktober 2007 Nå er det ikke lenge til klærne kommer. Tror dere det blir like stort kaos som tidligere år? Skal man dømme etter de bildene som har lekket ut, så tror jeg jeg slipper billig unna. Jeg er litt spent på tilbehøret, men kjoler i leopardmønster er ikke noe for meg.
Gjest NokEnGjest Skrevet 25. oktober 2007 #19 Skrevet 25. oktober 2007 Nå er det ikke lenge til klærne kommer. Tror dere det blir like stort kaos som tidligere år? Skal man dømme etter de bildene som har lekket ut, så tror jeg jeg slipper billig unna. Jeg er litt spent på tilbehøret, men kjoler i leopardmønster er ikke noe for meg. Her ligger det bilder ute av kolleksjonen http://annienyc.blogspot.com/search/label/...r%20h%20and%20m Hva synes dere? Jeg er litt usikker på om dette er noe for meg.
Grønt blad Skrevet 25. oktober 2007 #20 Skrevet 25. oktober 2007 Her ligger det bilder ute av kolleksjonen http://annienyc.blogspot.com/search/label/...r%20h%20and%20m Hva synes dere? Jeg er litt usikker på om dette er noe for meg. Jeg er også usikker. Føler ikke at leopardmønster er helt min stil akkurat, men kommer nok til å følge med og kikke likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå