Gjest høstbrud 2003 Skrevet 12. mars 2003 #1 Skrevet 12. mars 2003 Er det mulig å bruke flosshatt eller noe til diplomatjakke? Hva med hansker, skjerf etc (eller er dette bare for kjole/hvit)....Min kommende mann har lyst å bruke flosshatt av noe slag.. Underskjørt..er det mulig å LEIE i brudebutikken, når man ikke har kjøpt kjole der?? hva koster det å leie..noen erfaring her??
RoadQueen Skrevet 12. mars 2003 #2 Skrevet 12. mars 2003 Min tilkommende skal ha sjakett, og prøvde også med flosshatt både til sjakett og livkjole. Det er egentlig veldig stilig med hatt og riktig til både sjakett og livkjole - men han følte seg ukomfortabel og uvant med det og valgte å la hatten være. Det jeg ville fram til er at den hjelpsomme ekspeditøren var veldig flink til å påpeke hva som var rett til de ulike antrekken mtp tilbehør - så spør ekspertene.
Tvilling76 Skrevet 13. mars 2003 #3 Skrevet 13. mars 2003 Underskjørt..er det mulig å LEIE i brudebutikken, når man ikke har kjøpt kjole der?? hva koster det å leie..noen erfaring her?? Det kommer sikkert an på hvilken brudesalong du går i, men jeg leier underskjørt hos Kristins Brudesalong. Kjøpte forøvrig kjolen der også.... Pris kr 450,-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå