Gjest gotthard Skrevet 12. mars 2003 #1 Del Skrevet 12. mars 2003 når du treffer en type/dame , spør du da om hvor mange den har hatt ? er det egentlig et lurt spørsmål? fortid er fortid og greier , men om du finner ut at dama har hat 40 stk på 2 år før hu traff deg (eller mannen din) , angrer du ikke lit da på at du spurte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tatte Skrevet 12. mars 2003 #2 Del Skrevet 12. mars 2003 gidder aldri å spørre om det,for jeg gidder ikke å fortelle hvor mange jeg har hatt heller. best å holde kjeft om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 12. mars 2003 #3 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg vil vite, men samtidig ikke vite. Nå vet jeg at kjæresten min bare har hatt meg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 12. mars 2003 #4 Del Skrevet 12. mars 2003 Det er opplysninger jeg ikke trenger å vite. Jeg har da ikke noe med det!? Jeg aner ikke hvor mange kvinnfolk min mann hadde før han traff meg,og han vet ikke hvor mange mannfolk jeg hadde... Jeg kan uansett ikke forandre på fortiden! Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morild 25 Skrevet 12. mars 2003 #5 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg både vil og ikke vil. Men det beste er nokk å ikke spørre om sånt, det fører bare til sjalusi hvis det viser seg at partneren har hatt flere enn det du mener er anstendig! Uansett er det fortid og det er ingenting som har noe med forholdet å gjøre. Men samtidig angår det vel deg hvis det viser seg at partneren har stått i med hundrevis. Da er det vel lite sannsynlig at den personen vil se på det motsatte kjønn som annet enn et sexobjekt. Noen mennesker må faktisk hele tiden være på sjekkern enten de er i et forhold eller ikke, for å bevise for seg selv at de hele tiden har draget!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 12. mars 2003 #6 Del Skrevet 12. mars 2003 Spørs hvor involvert jeg er i vedkommende. Men om jeg spør, så er det bare av ren nyskjerrighet, ikke for å evt fordømme eller "forherlige" ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 13. mars 2003 #7 Del Skrevet 13. mars 2003 Helt uinteressant - fortid er fortid. Men, det er jo likevel rart hvor forskjellig kjønnene reagerer...... En jente forteller sin nye kjæreste at hun på 2 år har hatt 40 partnere...... Reaksjon?????? Hun blir sett på som løsaktig og sannsynligvis dumpet på flekken!! En gutt forteller sin nye kjæreste at han på 2 år har hatt 40 partnere..... Reaksjon?????? Han blir sett på som en skikkelig MANN!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 13. mars 2003 #8 Del Skrevet 13. mars 2003 Før var jeg litt opptatt av det, men ikke nå lenger. Fortid er fortid, ferdig med det. Hvor mange antall sexpartnere min kjæreste har hatt har ingenting å si for meg uansett. Om han har hatt 2 eller 20 stk. Jeg elsker ham fordet og det kan ikke antall sex-partnere forandre på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. mars 2003 #9 Del Skrevet 13. mars 2003 Bryr meg overhode ikke om hvor mange en evt partner har hatt før meg, det er hans fortid, det er en del av det som har gjort ham til den personligheten jeg tydeligvis liker, og hvorfor skal jeg da spør om eller fordømme det som har skapt ham til det han er? Det er derimot mer interessant og vesentlig for meg om han er ferdig med sine tidligere forhold, og at ikke noe følelser eller tull ligger igjen der, for DET KAN påvirke meg og vårt forhold! Og der VIL jeg ha ett ærlig svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 13. mars 2003 #10 Del Skrevet 13. mars 2003 Nei det spør jeg ikke om... Intresserer meg ikke rett og slett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 13. mars 2003 #11 Del Skrevet 13. mars 2003 En gutt forteller sin nye kjæreste at han på 2 år har hatt 40 partnere..... Reaksjon?????? Han blir sett på som en skikkelig MANN!!!!! Er det virkelig noen jenter som hadde sett på kjæresten som en skikkelig MANN dersom han hadde fortalt dette??? Ikke jeg iallfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2003 #12 Del Skrevet 13. mars 2003 Er det virkelig noen jenter som hadde sett på kjæresten som en skikkelig MANN dersom han hadde fortalt dette??? Ikke jeg iallfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2003 #13 Del Skrevet 13. mars 2003 oj... greide ikke sitere jeg visst.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 13. mars 2003 #14 Del Skrevet 13. mars 2003 Tror kanskje Lott@ mente hva andre menn mener om jenter med mange sexpartnere kontra gutter med mange sexpartnere. Personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre, annet enn at det pirrer nyskjerrigheten min litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L Skrevet 13. mars 2003 #15 Del Skrevet 13. mars 2003 Dersom vedkommende er et kjæreste-emne, så spør jeg. Jeg har ingen problemer med hvor mange hun har hatt, på samme måte som jeg heller ikke har problemer med å fortelle hvor mange jeg selv har hatt. Mvh L. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 4. april 2003 #16 Del Skrevet 4. april 2003 Det gidder jeg ikke å spørre om - akkurat det interesserer meg lik null. Mange sex-partnere vil ikke nødvendigvis si at man er en bedre elsker anyway - heller motsatt i mange tilfeller ville jeg si.. Og begynner en type å "skryte" av hvor mange sex-partnere han har hatt fra før blir jeg bare anti-kåt.. hehe .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 4. april 2003 #17 Del Skrevet 4. april 2003 Nei, sånt spør jeg ikke om. Det tilhører fortiden og vedkommendes intim-liv før min tid. Det har jeg INGENTING med. Det eneste jeg synes at jeg har noe med i den forbindelse er om min nye partner har noen form for kjønnsykdommer e.l. DET synes jeg at jeg kan spørre om, og evt be om at han tester seg før vi har sex uten kondom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 4. april 2003 #18 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg spør hvis jeg lurer. Bryr meg ikke om han har hatt mange partnere tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. april 2003 #19 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg spør aldrig om noe jeg kanskje ikke kom til å like svaret på..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 4. april 2003 #20 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg spør aldrig om noe jeg kanskje ikke kom til å like svaret på..... Så du ville ikke likt at partneren din hadde dobbelt så mange partnere som deg? Men hvis noen klager over deg at du har for mange, så er det dem som er noe galt med. Du er litt selvmotsigende du, ss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå