Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Sett at man har blitt med en fyr hjem ett par ganger hvor begge gangene endte med sex men vi er klar over at det er kun det det er snakk om. Så får man altså en sterk mistanke om at man er gravid (brukte prevensjon..) og man vet ut ifra samtaler med denne fyren at han er imot abort..Bør man kontakte denne personen om det viser seg at antagelsene stemmer? Man vet at man kommer ikke til å ha noe med hverandre å gjøre i utgangspunktet.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Ikke om hun kommer til å ta abort uansett, og hun vet hun klarer skjule det. Hvorfor utsette han for den sorgen det er å føle at han har et barn for lite?
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Onsen har ikke noe imot ONS men er motstander av abort? Her har du en selvmotsigelse som indikerer at du ikke er bare lettpult men samtidig lettlurt! Slett meg dersom jeg har brutt regler som strider mot KG´s selvproklamerte versjon av ytringsfrihet! Dette er for dumt til at jeg lar meg kneble!
Gjest Pjusk Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Onsen har ikke noe imot ONS men er motstander av abort? Her har du en selvmotsigelse som indikerer at du ikke er bare lettpult men samtidig lettlurt! Slett meg dersom jeg har brutt regler som strider mot KG´s selvproklamerte versjon av ytringsfrihet! Dette er for dumt til at jeg lar meg kneble! Hvorfor er dette selvmotsigende når prevensjon ble brukt???
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Hvorfor det? Et barns retorikk kan få de aller tålmodigste voksne til å miste fatningen i et ubevoktet øyeblikk! Det er selvmotsigende fordi alle vet at prevensjon ikke er 100% sikkert! Sånn da har jeg stavet det for deg men likevel vil du at jeg skal forklare meningen av samtlige bokstaver som er stavet? De er bokstaver , hver for seg har de ikke noe mening men summen gjør det til et forstålig begrep! Dette ble for komplisert for deg tror jeg!
Gjest Pjusk Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Øh ja, det ble for komplisert for meg. Det har du jammen rett i. Jeg tror sjelden jeg har støtt på et geni som deg. Meeeget imponert.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Onsen har ikke noe imot ONS men er motstander av abort? Her har du en selvmotsigelse som indikerer at du ikke er bare lettpult men samtidig lettlurt! Slett meg dersom jeg har brutt regler som strider mot KG´s selvproklamerte versjon av ytringsfrihet! Dette er for dumt til at jeg lar meg kneble! De fleste stoler ganske blindt på prevensjon. Forstår det ikke selv, men jeg har sluttet å la meg overraske. Men hvor kommer lettlurt inn i bildet? Er vel heller han som er noe naiv som enten går ut fra at hun beholder, eller stoler blindt på prevensjonen.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Om kvinnen uansett vil ta abort ser jeg ingen grunn til å opplyse onsen om det at hun er gravid. Om kvinnen ønsker å ta abort, men evt. vil gjennomføre svangerskap om onsen ønsker det for så å gi ham omsorgen, så må onsen informeres. Om kvinnen ønsker å gjennomføre svangerskapet og ønsker å beholde barnet selv om onsen vil stille opp som far så må han informeres.
Varsia Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 Hvorfor det? Et barns retorikk kan få de aller tålmodigste voksne til å miste fatningen i et ubevoktet øyeblikk! Det er selvmotsigende fordi alle vet at prevensjon ikke er 100% sikkert! Sånn da har jeg stavet det for deg men likevel vil du at jeg skal forklare meningen av samtlige bokstaver som er stavet? De er bokstaver , hver for seg har de ikke noe mening men summen gjør det til et forstålig begrep! Dette ble for komplisert for deg tror jeg! Kan du forklare en gang til HVORFOR det er selvmotsigende? Må jeg stave det tydeligere, eller holder det å gjenta HVORFOR er det selvmotsigende?? Ja, prevensjon er ikke 100 % sikkert, men det meste er ikke langt ifra. Onsen er mot abort, men for ONS. Jeg ser ennå ikke problemet. Har noen sagt at onsen er IMOT et barn? At onsen IKKE vil ha noe med barnet å gjøre? Det er ikke en selvmotsigelse i det hele tatt. Onsen kan være mot abort, og dermed for å ta i mot barnet og gi det et godt liv. Derfor bør en som havner i denne situasjonen finne ut hva hun selv vil, angående abort eller ei, og vurdere utifra det.
Gjest =tentacle= Skrevet 20. juni 2007 #10 Skrevet 20. juni 2007 Sett at man har blitt med en fyr hjem ett par ganger hvor begge gangene endte med sex men vi er klar over at det er kun det det er snakk om. Så får man altså en sterk mistanke om at man er gravid (brukte prevensjon..) og man vet ut ifra samtaler med denne fyren at han er imot abort..Bør man kontakte denne personen om det viser seg at antagelsene stemmer? Man vet at man kommer ikke til å ha noe med hverandre å gjøre i utgangspunktet. Jeg hadde ikke sladret på meg selv til en abortmotstander om jeg skulle få utført et inngrep. En ons har ikke krav på å vite dette, og jeg ville beskyttet meg mot en som ville gjøre livet mitt vanskeligere i en så sårbar posisjon. Dersom sexen hadde vært uten prevensjon, og fyren ikke hadde et kjent abortstandpunkt, kunne man godt si fra selv om en skulle ta abort. Kanskje det motiverer for kondombruk og forebygger andre aborter. Han kunne jo truffet på en annen jente (f.eks meg) som ikke rydder opp for ham på denne måten. Litt facts of life kan være veldig sunt.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #11 Skrevet 20. juni 2007 Kronprinsessen gikk jo foran med et godt eksempel og valgte å ikke ta abort med sitt ONS. Det står det jo respekt av og abort bør være siste utvei selv om det bare var et festligg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå