Gå til innhold

Ett døgn i Stockholm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, Gamla stan og Wasamuseet OG Skansen.

Altså:

Først ta Djurgårdsfergen ut til Djurgården (v/ Grøna Lund) - den fergen går fra baksiden av Gamla Stan.

Så stikker dere bort på Wasamuseet så er det unnagjort. Den ligger til venstre for der dere går av fergen. Dere ser det som er liksom master på toppen av bygningen. http://www.vasamuseet.se/

Så går dere opp på Skansen (enten har dere medbrakt picnic-kurv eller kjøper noe der oppe), og går og rusler rundt og ser inni og utenpå de gamle husene. http://www.skansen.se/

På ettermiddagen tar dere fergen tilbake og rusler i Gamle Stan. På motsatt siede av Gamla stan enn der fergen er så spiser dere deilig pasta på hjørnet hos Rodolfino. http://rodolfino.lunchinfo.com/

Ellers er det ikke stort mer å gjøre i den byen.

Shopping gjøres like bra i Oslo.

ps. Ikke send meg pm nå heller

;)

Gjest Frysepulver
Skrevet
Ja, Gamla stan og Wasamuseet OG Skansen.

Altså:

Først ta Djurgårdsfergen ut til Djurgården (v/ Grøna Lund) - den fergen går fra baksiden av Gamla Stan.

Så stikker dere bort på Wasamuseet så er det unnagjort. Den ligger til venstre for der dere går av fergen. Dere ser det som er liksom master på toppen av bygningen. http://www.vasamuseet.se/

Så går dere opp på Skansen (enten har dere medbrakt picnic-kurv eller kjøper noe der oppe), og går og rusler rundt og ser inni og utenpå de gamle husene. http://www.skansen.se/

På ettermiddagen tar dere fergen tilbake og rusler i Gamle Stan. På motsatt siede av Gamla stan enn der fergen er så spiser dere deilig pasta på hjørnet hos Rodolfino. http://rodolfino.lunchinfo.com/

Ellers er det ikke stort mer å gjøre i den byen.

Shopping gjøres like bra i Oslo.

ps. Ikke send meg pm nå heller

;)

:ler:

Er vel langt fler butikker der enn her + at de har flere av de internasjonale sminkemerkene?

Vi blir en helg, reiser på frdag og kommer hjem søndag, så da rekker vi ennå mer :hoppe:

Gjest Blanca
Skrevet
Er vel langt fler butikker der enn her + at de har flere av de internasjonale sminkemerkene?

Det gikk an å kjøpe Nars tidligere, men det tror jeg ikke er mulig lengre? TopShop finnes på Drottninggatan (lang shoppinggate), ikke langt fra Gamla Stan, og Lush finner du ved Slussen på Sødermalm.

Om du liker shopping bør du besøke NK (dyrere designmerker) og Åhlens (alle de vanlige merkene + digert parfymeri).

Gjest Frysepulver
Skrevet
Det gikk an å kjøpe Nars tidligere, men det tror jeg ikke er mulig lengre? TopShop finnes på Drottninggatan (lang shoppinggate), ikke langt fra Gamla Stan, og Lush finner du ved Slussen på Sødermalm.

Om du liker shopping bør du besøke NK (dyrere designmerker) og Åhlens (alle de vanlige merkene + digert parfymeri).

:hoppe: vi booooor i Drottninggatan :)

Gjest Frysepulver
Skrevet

Hm, han raringen som knivdrepte Anna Lindh er bak lås og slå håper jeg... :overrasket: Ikke veldig lyst til å treffe på han på NK ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Vi blir en helg, reiser på frdag og kommer hjem søndag, så da rekker vi ennå mer :hoppe:

Sminke kjøper du på Gardermoen eller Arlanda. Klær har du nok av.

ps. Nå har jeg sperret for pm.

Gjest Frysepulver
Skrevet
Sminke kjøper du på Gardermoen eller Arlanda. Klær har du nok av.

ps. Nå har jeg sperret for pm.

Vi skal kjøre bil, så blir en litt voldsom avstikker til Gardermoen/Arlanda da ;)

Man har aldri NOK klær

Gjest Gjest
Skrevet
Hm, han raringen som knivdrepte Anna Lindh er bak lås og slå håper jeg... :overrasket: Ikke veldig lyst til å treffe på han på NK ;)
Hallo!

Hvilke planer har du egentlig for turen?

Date?

ps. Jeg svarer ikke på pm.

Gjest Frysepulver
Skrevet
Hallo!

Hvilke planer har du egentlig for turen?

Date?

ps. Jeg svarer ikke på pm.

Shopping minus knivdrap. Drikking, cafeturer, god mat, kultur (selv om jeg tror jeg er den eneste som er hypp på å gå i gamle hus i timesvis ;) )

Gjest Gjest
Skrevet
Vi skal kjøre bil, så blir en litt voldsom avstikker til Gardermoen/Arlanda da ;)

Man har aldri NOK klær

:sjarmor:

Vil du jeg skal fortelle deg om et sted de selger billige hårprodukter?

ps: Hva er pm?

Gjest Gjest
Skrevet
Shopping minus knivdrap. Drikking, cafeturer, god mat, kultur (selv om jeg tror jeg er den eneste som er hypp på å gå i gamle hus i timesvis ;) )
Da har jeg gitt deg oppskriften på hva du skal gjøre lenger opp. Drikking er ikke aktuelt uansett!!

Er god mat og kafeer i Gamla Stan.

Resten av Stockholm kan dere bare glemme.

ps: Klager på pm ignoreres

Gjest Frysepulver
Skrevet
:sjarmor:

Vil du jeg skal fortelle deg om et sted de selger billige hårprodukter?

ps: Hva er pm?

Jeg personlig kliner sjampo og balsam i håret og lar det stå til, men tror ihvertfall en av de andre fra reisefølget mitt likser sånt, så kom med det :)

Da har jeg gitt deg oppskriften på hva du skal gjøre lenger opp. Drikking er ikke aktuelt uansett!!

Er god mat og kafeer i Gamla Stan.

Resten av Stockholm kan dere bare glemme.

ps: Klager på pm ignoreres

Drikking må til - særlig når det ligger an til å bli dårlig vær

Gjest Frysepulver
Skrevet

PM er forøvrig en måte å kommunisere med andre registrerte brukere på utenom forumdelen. Man sender slike beskjeder til hverandre dersom man vil le av en tråd/bruker, men ikke vil være slem og si det i åpent forum, eller man kan gi kontaktinformasjon om en selv. Man kan også sende linker og alt annet som måtte falle en inn.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg personlig kliner sjampo og balsam i håret og lar det stå til, men tror ihvertfall en av de andre fra reisefølget mitt likser sånt, så kom med det :)

Drikking må til - særlig når det ligger an til å bli dårlig vær

Ok, øl skal være bra for håret, men det skal visst brukes innvortes.

ps: tilt

Gjest Gjest
Skrevet
PM er forøvrig en måte å kommunisere med andre registrerte brukere på utenom forumdelen. Man sender slike beskjeder til hverandre dersom man vil le av en tråd/bruker, men ikke vil være slem og si det i åpent forum, eller man kan gi kontaktinformasjon om en selv. Man kan også sende linker og alt annet som måtte falle en inn.
Hallo!! :sjokkbla:

Sårri, jeg er ikke sjekkbar.

ps: stenger Frysepulver ute fra pm omgående

Gjest Frysepulver
Skrevet
Ok, øl skal være bra for håret, men det skal visst brukes innvortes.

ps: tilt

Nja, man kan både drikke det og vaske håret med det har jeg hørt...

Knasket tabletter som skulle være bra for hår- og neglvekst en stund, men ettersom jeg ikke våknet opp med flommende prinsessehår og negler ala rekordholderen i Guinnes Rekordbok ga jeg opp

Gjest Frysepulver
Skrevet
Hallo!! :sjokkbla:

Sårri, jeg er ikke sjekkbar.

ps: stenger Frysepulver ute fra pm omgående

Det skal legges til at jeg har brukt denne funksjonen utelukkende for å etablere kontakt med likesinnede hetrofile jenter herfra, uten baktanker om stevnemøter og seksuelle opplevelser

Gjest Gjest
Skrevet
stevnemøter og seksuelle opplevelser
Nei, det har du jo planer om å skaffe deg på NK.

ps: baksnakker på pm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...