Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest desperat
Skrevet

Jeg har så og si ingen sommerklær i garderoben. Jeg trenger alt det basice, har vesker, smykker og lignende.

Jeg har to dager på meg til å skaffe meg enn full sommergarderobe.Helst uten mønster, jeg er allergisk mot mønster. Og helst en som funker i utlandet også, skal feirere i Europa i sommer. Og jeg har ikke peiling på streetmote.

Tar dere utfordringen?

Jeg er forresten en large/str 44

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Amy_*
Skrevet

Åhh! Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg tatt deg med ut på byen og shoppet så det gren! :legrine:

Det er så gøy å handle! Og spesielt hvis det er flere enn meg som ligger over hungersnødstørrelsene :sprettoy:

Gjest Gjest_Frøken Fryd_*
Skrevet

Hm. Et tips er å kjøpe lette sommerkjoler som kan fungere til både kvelds- og dagsbruk. De kan evt. tones opp/ned med tilbehør. Tights og leggings er jo også fremdeles i motebildet, og kan kombineres med nevnte kjoler. (Kanskje noe sånt?) Har sett lignende kjoler stort sett overalt; Cubus, H&M, ja.. you name it. Hvis du befinner deg i Oslo er Gina Tricot også et godt tips.

A-formede tunikaer kan også fungere, både sammen med tights eller velstelte, bare bein. A-formede korte topper er også en mulighet, da kombinert med f.eks. en kort, beige eller svart shorts?

Du sier du er allergisk mot mønstre. Gult er en av sesongens farger. I følge Vouge UK er det grønt, neonfarger, metallisk (særlig sølv), blått (kongeblått), beige (gjerne i kombinasjon med neonfargene) som også er fargene i sommer.

Når det gjelder lengden på kjoler, tunikaer, skjørt og shortser er det kort, kort og kort som gjelder.

Sko: kilehæl og ballerinas.

(Dette b le litt usaklig, men klarte ikke la være å svare :P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...