Gjest Blondie65 Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Er det noen som har et tips til gode tursko? Joggeskoene mine har etter 12 år sagt takk for seg (snufs ...) og jeg må ha nye. De skal brukes til tur på stier/veier og ikke så mye i ulendt terreng. Dessverre er budsjettet labert, men etter å ha gått tur i dag i sandaler innser jeg at det er på høg tid med sko. Jeg har vært og sett allerede men synes det er en jungel, så jeg jakter egentlig på gode tips - hva dere her bruker og er fornøyd med. Jeg har ikke råd til sko over den prisen jeg har nevnt, så de vil jeg på mange måter ikke høre om heller ...
Skravla Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Jeg kjøpte Timberland på Sportshuset til 599, i fjor sommer. De er kjempegode.
Skravla Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Ellers så har spotec et par tursko til 498, http://www.magasinet.no/display.aspx?menui...amp;prodid=1562 De finnes også i en butikk ved Gunerius i Oslo.
Gjest Blondie65 Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Ah ... glemte å si at jeg bor i Bergen. Men takker veldig for tipsene så langt. Har sett på Timberland, men gutten i sportsbutikken mente de var for tunge ...
onyx Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Salomon har gode tursko. Sportsforretninger fører ofte det merket, men jeg er litt usikker på prisen.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Hva med disse beige? Har ikke prøvd akkurat de, men andre walkingsko fra reebok. Desverre varte de ikke så lenge for jeg brukte de i terrenget, men skoene var i alle fall gode på foten. Evt disse. Ellers syns jeg jo du kan prøve Timberlandsko, du kjenner vel selv hva du syns og om de kjennes for tunge ut. Spotecs tursko har jeg prøvd og de var små i størrelsen syntes jeg, så de anbefaler jeg deg å prøve før du evt kjøper.
Gjest Blondie65 Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Jeg kjøpte Timberland på Sportshuset til 599, i fjor sommer. De er kjempegode. Jeg var og så på Timberland i dag. De så veldig greie ut, men hadde ikke tid til å styre med prøving i dag.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Jeg var og så på Timberland i dag. De så veldig greie ut, men hadde ikke tid til å styre med prøving i dag. Jeg har hatt timberlandsko i flere år, syns de er kjempegode.. kjøpt på kampanje på Gsport flere år på rad...
Gjest Blondie65 Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 Dette ble en sightseeing i elendig service. Ung butikk hjelp: "Ja vi har de som står i hyllene der asså osså har vi de som står i hyllen der asså ..." Meg tenke: jeg ser det, jeg er ikke blind - Høyt: hvilke er best, lissom Ung butikk hjelp: "ha'kje peiling" Meg tenke: hastalavista babe Eller sportsbutikken der 3 betjeningsmedlemmer gikk om hverandre og lot være å betjene kundene. Der sto jeg med 600 spenn i lommeboken og gikk igjen uten å bli betjent ... Men det ble sko. Ikke Timberland for de glippet på hælen og ble ikke anbefalt heller til turgåing! Det ble Nike Air - sorte skinnsko. Veldig deilige på og kr 600,- akkurat. (I denne Eurosko butikken hadde den unge ekspeditøren heller ikke peiling, men vett nok til å si "vent litt så skal jeg spørre en som vet". Det er alt jeg trenger, jeg er ikke noe vanskelig jeg altså ...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå