Gå til innhold

Treningsmaskin

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Amy_*
Skrevet

Jeg kjøpte meg en spinningsykkel i fjor til nærmere 5000 og da jeg fikk den hjem klarte jeg ikke sykle på den pga. mitt knekte haleben. :sjenert:

Derimot har jeg forelsket meg i en annen maskin på treningssenteret og lurer på hvor jeg kan få tak i en rimelig?

Er det forresten nesten like effektivt som å jogge?

Er det bra trening?

http://www.tvshop.com/NO/products/4685

På forhånd takk for svar, denne saken er morsom trening!

Ps. Noen som vet navnet på denne type treningsmaskin..?

:popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett akkurat den typen, men lignende typer heter vel ellipsemaskin. Jeg synes det er kjempebra trening, spesielt siden jeg har slitt med en del beinhinnebetennelser ved jogging/løping, og denne maskinen skal være bra når man har slitasjeskader eller lignende.

Kommer jo an på hvor høy intensitet du har på den, men jeg mener den bør være like effektiv som jogging, og fin for rumpa :)

Gjest Kristin_
Skrevet

Ellipsemaskiner kan være fine de, men jeg ville anbefalt deg å kjøpe en du kan prøve før du kjøper. Orbitrekmaskinen liker jeg egentlig ikke, prøvd den en gang og den bråker og er litt ustabil, og jeg har surfet litt rundt og sett at det er flere som er enige med meg i akkurat det. Det er også ekstremt mange "lite brukte" orbitrek til salgs på bruktmarkedet, noe som kan tyde på at det ikke er en særlig bra treningsmaskin. Men de fleste store sportskjeder har ellipsemaskiner inne, og der kan du prøve også :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Abilica sin elipsemaskin er bare knall go

Abilica win elip 2.0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...