Gjest Jess Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Jeg går på en antibiotika kur og må derfor unngå soling mest mulig i sommer. Jeg har har fått lit brunfarge fra før, men jeg vil ikke bli så blek i sommer liksom. Så det hang en plakat i nabolaget mitt "Spray deg brun 150,-" også et telefonnummer. Står varer i 7-10 dager også. Er det noe å satse på, eller? Er det folk som sprayer deg, eller står du i en slags dusj?
Devana Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Det kan være enten eller...Jeg har blitt sprayet brun av en person i hudsalong før. Følte meg veldig "blottet" og det var ikke verdt det, fargen gikk over mye raskere enn de sa også. Er vel sånne kabinetter også som du står inni, men det har jeg ikke prøvd. Ellers så kan du jo kjøpe selvbruningskrem og bruke det selv. Det gjør jeg nå om dagen fordi jeg ikke er glad i å være for lenge i sola.
Catzy Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har blitt spray-brunet 2 ganger. Man står i et rom, og noen sprayer en slags selvbruningskrem med farge på deg. Først foran, og så bak. Hvis du har sett noen spraylakkere en bil, så er det omtrent det samme. Litt snålt, men litt gøy også. Når du er ferdig sprayet, må du stå noen minutter og tørke. Det finnes selvbruningskabinetter hvor du gjør det meste av jobben selv, men det har jeg ikke prøvd. Du kan jo ringe og spørre. Ha på deg løse klær i mørke farger når du går dit, klær som det ikke er så farlig om får rare flekker. Det er alltid noe som smitter av... De gangene jeg har gjort det, så har resultatet vært pent i 4-5 dager, men så blir det som regel skjoldete. Det er ikke altfor lett å få vekk fargen, den gnis vekk over tid. Men til 150 kr per gang, så går det kanskje an å gjøre det flere ganger i løpet av sommeren. Jeg tror egentlig jeg heller ville brukt en av de selvbruningskremene som er blandet med bodylotion, som gjør at brunfargen kommer gradvis etter flere dager. Da slipper du i hvertfall de helt store skjoldene. Du blir kanskje skjoldete med det også, men det er ikke så stor kontrast som med spraybrun.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 jeg har prøvd selvbruningskremer før uten det helt store resultatet. Det var en som fungerte greit i ansiktet, men på resten av kroppen var det ikke så lett. eg kommer ikke til hele ryggen min, så jeg må ha hjelp uansett. Husker en gang jeg så ut som jeg hadde pigmentflekker på knærene og albuene, det var ikke så gøy nei.
Ce'Nedra Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Hvis det er så billig hos dere, ville jeg gjort det Nå har jeg bare gjort det ved spesielle anledninger, for her koster det rundt 500. Synes det blir fint jeg, men på meg varer det ikke så lenge som det stod på plakaten.
Ce'Nedra Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 PS: Hvis du blir skjoldete, bør du skrubbe kroppen på forhånd om du ikke gjør det fast.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Hva kan dere anbefale av lotion med selvbruningskrem da?
Ce'Nedra Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Hvis du tenker på bodylotion med svak farge, synes jeg Dove sin er ok om du ikke har problemhud.
Trin Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 Hei! Jeg har sett mange skrekkeksempler på spraying Mange blir skjoldete og stygge... Det er derfor viktig å finne en seriøs aktør på markedet, og det vet man jo ikke alltid hvem er (!) Tror heller jeg ville kjøpt en selvbruningskrem og forsøkt selv. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå