Gjest Bjørk Skrevet 12. mars 2003 #1 Del Skrevet 12. mars 2003 Hva kaker serverer dere i barneselskap ???? Trenger noen nye ideer !! En ting vi pleier å lage som faller i smak er bamsemarengs, det er ikke en kake akkurat men kjempegodt. Oppskriften er : 1 fløte som piskes ha i 3 bananer ! 1 pl. kokesjokolade pikekyss kakestrøssel pynt med pikekyss Alt dette legges lagvis i en skål !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. mars 2003 #2 Del Skrevet 12. mars 2003 Har ikke unger selv jeg da, men av erfaring vet jeg at muffins er en stor hit! Særlig hvis de er pyntet med masse snop! Da jeg var liten var det stor stas med kokosbollekake. Og sjokoladekake (laget i langpanne) med seigmenn og nonstop. Bløtkaker ble aldri spist (bare av de voksne). Rullekake med lokk an farget marsipan med ansikt på er morsomt og enkelt å lage. Kjempemorsomt med kaker som ser ut som andre ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 15. mars 2003 #3 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg har heller ikke barn selv, men jeg husker veldig godt min favoritt fra jeg var liten!! SKUMKAKE 3 eggehviter 1,5 dl sukker 2 ts vaniljesukker 6 plater gelatin 2 dl kokende vann kokos Pisk eggehviter, sukker og vaniljesukker. Bløt gelatinen og løs den opp i kokende vann. Når gelatinvannet har blitt lunkent, has det sammen med resten. Alt piskes videre i ca. 20min. Ha kokos i bunnen av en rund form. Hell massen i og la det stivne i kjøleskap. Kaken hvleves og pyntes med sjokoladeglasur. mmmmmmmmmmmmmmmm Søtt og godt, og en klar barnefavoritt!! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå