Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Er det normalt å ha stikking i selve brystene gjennom hele syklusen? Har det ikke hele tiden, men noen ganger hver dag. Noen andre som også opplever dette?
Solskinnsbolla Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 jepp, stadige stikkinger i brystene hele syklusen. også stikkinger e.l i bukområdet. veit ikke om det er normalt eller et godt tegn- bekymrer meg noen ganger for det-spesiellt stikkingene i buken-men det var ikke det som var temaet her ja, jeg opplever stadige stikkinger i puppene! my boobs are alive!
KimseImse Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Joa, stikker i mine av og til også, men jeg innbiller meg at da vokser de. Så hvert stikk gir meg noia - for har stor nok bhstørrelse fra før av!!
Gjest Gjest_Ally_* Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har hatt en del av dette tidligere og var ganske begymret. Men sist jeg var på GU spurte jeg legen om det. Han undersøkte nøye, men kunne ikke konstatere noe unormalt. Han sa det er et forholdsvis vanlig fenomen, og skyldes rett og slett hormoner. Roet meg veldig da, og har faktisk hatt veldig lite av det i ettertid. Så kanskje det er en ørliten psykisk greie i tillegg..??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå