Gå til innhold

definisjon...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ofte når noen spør "hadde du sex med han?" så vet jeg ikke hva jeg skal svare. I tilfeller der du ikke har samleie med noen, men f eks oralsex, kaller du det da sex? Kan jo ikke si at man har pult noen da liksom. Det er ikke så viktig hva man kaller hva, og andre har vel heller ikke krav på å vite i detalj hva som har skjedd... men ofte stopper jeg opp og svarer "ehhh joa..." og vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Så hva slags ord bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Selvfølgelig er oralsex, runking/fingring, ja til og med egen onani, er å definere som sex. Det du merkelig nok har problemer med å fortelle andre, er hvorvidt du har hatt samleie eller ikke. Er det så vanskelig da?

Gjest Gjest
Skrevet

Det som innebærer vaginal, oral eller anal penetrering, er det jeg kaller former for sex (altså sammen med noen).

Mener å huske at petting er et begrep brukt når man bruker hendene (runking/fingring).

Onani blir for min del helt feil å kalle sex. Per definisjon er sex = kjønnsliv, men mine assosiasjoner til sex innebærer mer enn en person.

Skrevet

Alt som har med klissing med andres kjønnsorganer er sex.

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg kan jo si ting akkurat som de er, men det er ikke alltid jeg snakker i detalj om hva som har skjedd. Det var bare en tanke jeg fikk at jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg definerer sex.

Skrevet

Å gi hverandre munnsex, onanere hverandre og samleie vil jeg si er å ha sex. Men ikke om man er nakne sammen og kjærtegner hverandre på forskjellige måter. Jeg ville jo sagt at jeg hadde hatt sex med en mann hvis jeg f.eks. kun sugde han.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Sex er for meg penetrering. Jeg sier at jeg ikke har hatt sex om jeg feks bare sugde en fyr. Da sier jeg at jeg ikke har hatt sex men jeg sugde han bare

Gjest Gjest
Skrevet

Sex er når to (eller flere) frivillig og bevist ved hjelp av hverandres kropper utfører handlinger med formål eller overveiende sannsynlighet for at minst en av de skal ha orgasme.

Skrevet
Sex er når to (eller flere) frivillig og bevist ved hjelp av hverandres kropper utfører handlinger med formål eller overveiende sannsynlighet for at minst en av de skal ha orgasme.

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet

TS igjen. Jeg tror jeg tenker litt likt som mysticgirl. Hvis jeg kun har sugd noen tenker jeg ikke på det som sex. Det samme gjelder egentlig mye sånn fyllestyr som egentlig aldri tar helt av.

Gjest Reven
Skrevet

Min definisjon på sex er todelt.

1. Sex blir man kåt av (evt gjør man når man er kåt)

2. Sex er alt jeg ikke ville gjort med min far.

Gjest Reven
Skrevet
Sex er for meg penetrering. Jeg sier at jeg ikke har hatt sex om jeg feks bare sugde en fyr. Da sier jeg at jeg ikke har hatt sex men jeg sugde han bare

Du tar en Clinton, med andre ord?

Gjest Gjest
Skrevet
TS igjen. Jeg tror jeg tenker litt likt som mysticgirl. Hvis jeg kun har sugd noen tenker jeg ikke på det som sex. Det samme gjelder egentlig mye sånn fyllestyr som egentlig aldri tar helt av.

Så hvis du var/er i ett forhold så ser ikke du på det som utroskap???

Æ hadde ikke tatt det for god fisk om dama hadde komt hjem og sagt...æ sugde han bare

Gjest Gjest
Skrevet
Ofte når noen spør "hadde du sex med han?" så vet jeg ikke hva jeg skal svare.

Det er vel ikke noe de har noe med å spørre om uansett.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Så hvis du var/er i ett forhold så ser ikke du på det som utroskap???

Æ hadde ikke tatt det for god fisk om dama hadde komt hjem og sagt...æ sugde han bare

Det er utroskap i mine øyne , men ikke sex

Gjest Gjest
Skrevet

Alt som involverer kjønnsorganer er sex!

Ut fra andre debattanters innlegg og dermed logikk så kan en pedofil påberope seg at han bare lekte med barnet da hun "kun" sugde han!

Prøv det for retten!

Gjest Gjest
Skrevet
Alt som involverer kjønnsorganer er sex!

Ut fra andre debattanters innlegg og dermed logikk så kan en pedofil påberope seg at han bare lekte med barnet da hun "kun" sugde han!Prøv det for retten!

Hallo!!!

Overgrep er ikke sex, uansett hvor mye kjønsorganer det var i sving.

Det var nå en heller trist sammenligning du hadde :slåss:

Skrevet

Alt som har med tukling med kjønnsorganer er sex..nå tenker jeg mellom voksne frivillige mennesker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...