Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Noen som vet hvordan jeg henter den inn igjen? Takk
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Hva i granskaugen er det du snakker om? Logo? *Ta på meg den fine, røde tankeleserhatten min*
Gjest Tweek Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Hvis det er internett loggen over hvilken sider du har besøkt så kan du ikke hente den tilbake. Men hva gjør vel det? Det er jo bra loggen.. Jeg sletter den hver dag jeg..
Gjest Silmarill Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Kanskje h*n er nysgjerrig på hva samboer/kjærsten har vært på? Når den er slettet tror jeg ikke det er mulig å finne den igjen, hvis du ikke tilbakestiller maskinen til et annet tidspunkt da - tror jeg! Ikke lurt dersom maskinen ikke er din!
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Hva i granskaugen er det du snakker om? Logo? *Ta på meg den fine, røde tankeleserhatten min* Ingen har sagt noe om LOGO, det står LOGG. Trenger du rød tankeleserhatt???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå