Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Nettop kjøpt en mørk blå jeans hos vero moda. Nå når jeg kommer hjem ser jeg at jeg den farger noe sinnsykt av. Blir skikkelig blå på fingrene etter å ha tatt den på meg. Hjelper det å vaske den, eller forsvinner all fargen da, og jeg blir sittende igjen med en blass bukse. Vil jo at den skal være skikkelig mørk. Vurdere å levere den tilbake... Sånn som det er nå går det i hvertfall ikke an. Vannet blir synlig blått når jeg vasker hendene etter å ha tat på meg buksa.

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

oida...det ville jeg faktisk ha klaget på

Skrevet

Jeg ville nok ikke ha giddet å prøve å vaske den engang men heller gått og klagd.

Skrevet

Det må jo helt klart være en feil. Og om du vasker deg, skyll maskinen etterpå, siden den avgis så mye farge at det kanskje kan være noe igjen i maskinen ;)

Skrevet

Ville helt klart klaget.

Gjest Gjest
Skrevet

Noen typer buksefarge smitter mer av enn andre. (Se på lappen inni buksa). Det som hjelper litt er å kjøpe Nitor fargesalt av den typen man bruker når man farger klær selv. Finnes i dagligvarebutikker.

Gjest Gjest
Skrevet
Noen typer buksefarge smitter mer av enn andre. (Se på lappen inni buksa). Det som hjelper litt er å kjøpe Nitor fargesalt av den typen man bruker når man farger klær selv. Finnes i dagligvarebutikker.

Dette er for å feste fargen som allerede er i buksa....dvs det er et ufarget pulver man bare putter i vaskemaskinen sammen med buksa.....i tilfelle det var uklart ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...