Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Skal ikke bygningsarbeidere plystre og komme med tilrop når damer går forbi?? Vi bygger ut på jobben, og jeg svinser daglig mellom bygningene i høye hæler og trange bukser, men tror du det er noen som plystrer på meg? På film bruker de å plystre på alt av skjørt som går forbi, og de kler til og med av seg når de skal drikke cola light, men disse karene bare jobber :forvirret:

Er det rart man blir frustrert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Du er nok rett og slett ikke pen nok :ler:
Skrevet
:ler: Du er nok rett og slett ikke pen nok :ler:

Åh, så morsomt.

Gjest Gjest
Skrevet
Er de kjekke, da?

Tjaa, er ikke så lett å si, de er jo så tildekte med hjelmer, hørselsvern og store gensere :forvirret:

Hvor blir det av Coca Cola Light break? :sur:

Skrevet
Tjaa, er ikke så lett å si, de er jo så tildekte med hjelmer, hørselsvern og store gensere :forvirret:

Hvor blir det av Coca Cola Light break? :sur:

Kjedelig! Hadde et bilde i hodet av kjekke bygningarbeidere i bar overkopp mens svetten siler....

Tja, du kan jo kjøpe inn et brett med cola lighet og dele ut! Det er sikkert fint i varmen, og da legger de garantert merke til deg. :tommel: Si noe slikt som: - Jeg går forbi dere hver dag på vei til jobb, og det ser ut som om dere sliter og strever, så her har dere noe å leske dere på! Om du tør, da. Tanken er jo fin, men... :sjenert:

Gjest bygningsarbeider
Skrevet

Vær glad for at svensker, finner, dansker og polakkene er konsentrert om jobben sin framfor å se etter damer som går forbi og som tror de er så jævla fine. :sprettoy:

Gjest Gjest
Skrevet
Kjedelig! Hadde et bilde i hodet av kjekke bygningarbeidere i bar overkopp mens svetten siler....

Tja, du kan jo kjøpe inn et brett med cola lighet og dele ut! Det er sikkert fint i varmen, og da legger de garantert merke til deg. :tommel: Si noe slikt som: - Jeg går forbi dere hver dag på vei til jobb, og det ser ut som om dere sliter og strever, så her har dere noe å leske dere på! Om du tør, da. Tanken er jo fin, men... :sjenert:

Samme bildet som jeg hadde :tommel:

Må innrømme at det er en barneskole de bygger og at et par av karene har barna sine i samme barnehage som barnet mitt går i, så jeg skjønner at de ikke vil gaule ut grove kommentarer, men ellers hadde ideen din vært god :ler:

Vær glad for at svensker, finner, dansker og polakkene er konsentrert om jobben sin framfor å se etter damer som går forbi og som tror de er så jævla fine. :sprettoy:

Du la ikke merke til at tråden var postet på snikk-snakk, du? Humor er en fin bil :sprettoy:

Gjest Bodillen
Skrevet

Da vi var i Hellas nylig holdt de på å bygge et hotell rett ved siden av der vi bodde. Og de bugningsarbeiderne der var i hvert fall sånne Coca Cola Light brake-karer... Det er så moro å se typisk skandinavisk ut noen ganger! :ler:

(Hvorfor får jeg ikke sånne blikk og tilrop her hjemme, tro??? )

Gjest Gjest
Skrevet
(Hvorfor får jeg ikke sånne blikk og tilrop her hjemme, tro??? )

Fordi om norske menn skulle ropt og plystret etter damer, så hadde de blitt sett på som griser. Men når norske damer på ferie i sør-Europa opplever slike ting, da er det plutselig koselig og bare moro.

Damer altså... :sprettoy:

Skrevet

Jeg gikk forbi en gjeng italienere i går kveld som sto utenfor 7eleven. Da jeg gikk forbi ropte de "Ciao, Bella!" tok seg på skrittet og skøt hoftene fram og tilbake, på beste 80-talls Michael Jackson-maner. De prøvde å stoppe meg, men ga seg da jeg ga dem et kaldt blikk og sa - Fuck off!

Så ja, de gjorde et "godt" inntrykk på meg, jeg gjorde et "godt" inntrykk på dem.

Så jeg vet ikke jeg. Tror jeg foretrekker høflige nordmenn.

Gjest Gjest
Skrevet
Åh, så morsomt.

Ja, uff. Var det stygt sagt? Dakar damene, som kanskje må høre at de ikke strekker til. Daakars.

Gjest Bodillen
Skrevet
Fordi om norske menn skulle ropt og plystret etter damer, så hadde de blitt sett på som griser. Men når norske damer på ferie i sør-Europa opplever slike ting, da er det plutselig koselig og bare moro.

Damer altså... :sprettoy:

Humor er en fin ting...

Gjest Kristin_
Skrevet

Typen hadde bygningsarbeidere i nærheten av der han bodde. En dag jeg trente pilates (bøy og tøy og strekk etc) så jeg plutselig at tre stykker som hadde kaffepause hadde satt seg ned og så inn vinduet mitt som underholdning til kaffen. Da følte jeg meg dum :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...