Gå til innhold

msn

Gjest Gjest_forvirret_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_forvirret_*
Skrevet

Skulle laste ned msn på nytt. Jeg har antagelig lastet ned feil, for det kom noe som het msn live. Det manglet mye av den andre msn jeg hadde. Nå finner jeg ikke igjen den andre.

Noen som vet?

Hva gjør jeg når jeg skal ha det på to pc i huset? Slik det er nå så bir den ene koblet ut når den andre går inn.

veert kjekt og brukt samme adr, så de slipper å begynnne på nytt med å legge til\spørre venner en gang til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går ikke ann å bruke samme adresse på to msn'er, uansett om du er i samme hus eller ikke. For hvis du logger på med samme adressen på en pc, også logger på på en annen, blir den første automatisk logget av.

MSN Live eller Windows Live Messenger er msn det også, en ny funksjon. Nå kommer det ann på hvilken msn du hadde før. Jeg tror ikke det er mulig å laste ned en gammel versjon på msn.no sidene, men det går nok ann å lete litt på google, så kommer du fram til den du hadde før :)

Skrevet (endret)

gode gamle msn 7,5 finner du her, der er det også en oppskrift på hvordan du nedgraderer fra live.

du kan som tidligere sagt ikke være pålogget med to maskiner samtidig men vennelista ligger ikke på selve maskinen så den vil være tilstede uansett hvem maskin du logger deg på med.

Endret av minienthe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...