mee mee Skrevet 19. juni 2007 #1 Del Skrevet 19. juni 2007 jeg skal til sunny beach, bulgaria nå om en uke. noen som har vært der før og har noen anbefalinger? (utesteder,mat, shopping, serverdigheter osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #2 Del Skrevet 19. juni 2007 jeg skal til sunny beach, bulgaria nå om en uke. noen som har vært der før og har noen anbefalinger? (utesteder,mat, shopping, serverdigheter osv) Når det gjelder mat, så kan jeg anbefale koking av de tusener av biller som bor på hotellrommet ditt. Med ketchup på så smaker de fortreffelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 19. juni 2007 #3 Del Skrevet 19. juni 2007 Det var jo en utrolig barnslig kommentar! Hvis du går inn på startour.no og velger sunny beach står det mye anbefalinger til returanter og barer. Også utflukter og shopping Skal selv dit om 2-3 uker og gleder meg helt sinnssykt. Billig mat, shopping og utflukter. Maten varierer jo selvfølgerlig fra resturante til resturante, men slik er det i ALLE land! Var ikke så veldig fornøyd med maten på alle resturantene i hellas og spaina heller så. Jeg sier bare gled deg! Og riktig god tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente_84 Skrevet 20. juni 2007 #4 Del Skrevet 20. juni 2007 Hei! Reiser til bulgaria, sunny beach om en uke og gleder meg kjempe masse... har vert der nede 2 år før og har bare positive inntrykk, er en grunn for at eg reiser ned igjen. Las Palmas har masse god mat, spes pannekaker med sjokoladesaus, hehe. Og der er det også utrolig bra uteliv om kveldene.. Og restaurant Fenix (ligger like ved hotellet fenix) har fantastisk grillmat. Eller er det jo mange mange utesteder....har bare opplevd å spise god mat På strand promenaden ligger en pizza restaurant, den hadde nydelig pizza. HVor reiser dere fra og hvor skal dere bo...hvor lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 21. juni 2007 #5 Del Skrevet 21. juni 2007 Når du skal til Sunny Beach, må du ta bussen bort til gamle Nessebar. En fantastisk by som er på Unescos verdensarvsliste. Mange vakre gamle ruiner fra ca år 1000-500 f.Kr, koselige handleboder og mange gode restauranter. Ellers er Flower Street på Sunny Beach et shoppingeldorado! God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 22. juni 2007 takk for tips alle sammen! gleder meg veldig nå! reiser torsdag 27, og blir til den 11. er det flere som skal samme tid her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 22. juni 2007 #7 Del Skrevet 22. juni 2007 takk for tips alle sammen! gleder meg veldig nå! reiser torsdag 27, og blir til den 11. er det flere som skal samme tid her? Reiser ikke før den 7.juli og blir til 22.juli Gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente_84 Skrevet 22. juni 2007 #8 Del Skrevet 22. juni 2007 Vi reiser på onsdag 27. og skal være 14 dager I sunny beach. Hvor reiser dere fra da? bergen? oslo?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mille Marie Skrevet 22. juni 2007 #9 Del Skrevet 22. juni 2007 jeg skal til sunny beach, bulgaria nå om en uke. noen som har vært der før og har noen anbefalinger? (utesteder,mat, shopping, serverdigheter osv) Chopska salaten som de har nesten overalt er en vinner spør du meg. Til lunsj eller som for-/side rett. Tomat, agurk, løk og nydelig revet ost over som kan minne litt om feta - tror det er hvit geitost. Salaten er rød, grønn og hvit - samme farger som Bulgarias flagg. Ellers mye godt fra grillen, godt krydrede kjøttboller. Og så har de mye god vin, om du er glad i det Dra gjerne på vinsmaking og smak noen av de lokale vinene. De er gode og noen finner du også i pol hyllene her hjemme. Nessetbar er et must! Om du blir lei av ståket i Sunny beach, kan du dra til Nessetbar og spise middag på en rolig resturant med havutsikt. (det er mye turister også der, men det har en roligere atmosfære enn Sunny Beach). Bussene er rimelige og går ofte. Om du ikke er så nøye på det, kan du kjøpe deg jeans som er gode kopier av de kjente merkene til en billig penge. God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Morgan_* Skrevet 12. juli 2007 #10 Del Skrevet 12. juli 2007 Har vært i Sunny Beach 2 ganger og skal reise igjen i neste uke. Har også kjøpt meg leilighet der som står ferdig i mai neste år. Noen tips fra meg: Er dere flere, så er det smartere og ikke bestille buss fra turoppratøren, men ta drosje fra flyplassen i Burgas inn til Sunny Beach (30 min.). Det du betaler pr stk for buss når du bestiller reisen er dyrere enhva du må betale med drosje om du er 3 stykker. Så slipper du å vente på bussavgangen og slipper køen ved ankomst hotellet. Leie seg sykkel og sykle på noen av de øde grusveiene langs kysten (mot St Vlas og forbi til asvalten tar slutt) gir deg mange fin opplevelser med øde områder og fine sandstrender uten folk på som man kan bade naken : ) (pass dere for ville griser).... Ellers er det spennede å bruke en dag med leiebil innover i landet og se de voldsomme kontrastene mellom rike Sunny Beach og det fattige landet med esel og gjetere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shayla Skrevet 12. juli 2007 #11 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg vil anbefale Bar Sante, de har god mat og utrolig gode drinker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå