Gjest Sykkelløs Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Hei! Jeg leter etter en brukt sykkel, og finnes det noen steder jeg kan få tak en gammel damesykkel til under 500,- ? Har trålet finn.no og vanskelig å finne noe i Trondheim.. Så om det er noen sjapper som selger ut bruktsykler? Thanx! Sykkel Løs
Gjest Blanca Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Se i annonsene til Roteloftet i Adresseavisen hver fredag. Det pleier å være sykler der, og ingen varer på Roteloftet skal koste mer enn 500 kr.
Gjest en sykkel for mye Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Hei! Jeg leter etter en brukt sykkel, og finnes det noen steder jeg kan få tak en gammel damesykkel til under 500,- ? Har trålet finn.no og vanskelig å finne noe i Trondheim.. Så om det er noen sjapper som selger ut bruktsykler? Thanx! Sykkel Løs Du kan få min sykkel gratis. Det er en litt sliten hybridsykkel, må nok spandere på den en tur til Ila sykkelverksted og justere gir og bremser, men det koster neppe mer enn 2-300 kr. Hjulene er gode. Ser ok ut og er god å sykle på så sant bremsene fikses på. Hentes på Nardo hvis interessert.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Hmmm...! Hybridsykkel, må spørre hva det er? Veldig interessert.. ;-)
Cornille Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har bare ikke logget meg inn.. Send meg en PM om info om sykkelen/sted, begrenset hva som er lov på åpent forum.. Takk! Cornille, under dekknavn Sykkel Løs.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå