Gå til innhold

Fant ut at typen har profil på nettet

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokkert, og leiseg
Skrevet

Hei.

Fikk for en tidsiden vite at typen min har profil på blink. Først så tenkte jeg ikke så mye mer på det, men i dag kjedet jeg meg på jobben og bestemte meg for å sjekke det ut. Registrerte kjapt en bruker og gikk for å se på profilen hans, trodde litt det var sånn facebook aktig men der tok jeg ganske feil....

Han ligger ute med flere bilder av seg, som singel gutt og om du som jente liker det der ser så må de bare ta kontakt. Og han hadde nylig vært inne på profilen sin.. Gikk inn igjen noen timer etterpå, og da har han vært logget på å arbeidstiden og sjekket ut den profilen jeg lagde....

Vet ikke hva jeg skal gjøre, er lei meg og sjokkert... Var ikke noe morro for å si det sånn... Hva hadde dere gjort i min situasjon??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Blink i seg selv trenger ikke å være en sjekkeside. Men at han står listet som singel er jo litt betenkelig. Det eneste du kan gjøre er jo å spørre han om det...

Da jeg hadde blink-profil stod jeg som kjæreste. Det var litt kjedelig, for folk var liksom ikke så ivrige til å ta kontakt da. Hadde vært gøy å se responsen som singel. Men typen satte ned foten, selv om det bare var for gøy.

Det trenger ikke å være så alvorlig. Kanskje noe han "leker" seg med. Se, men ikke røre opplegg vettu. Men om du ikke synes det er greit, så bør han respektere det, og forandre sivilstatus. Men da er ikke blink så gøy lengre...

Skrevet

vil bare si at det var han selv som nevnte en gang at han hadde profil der, og fortalte meg navnet sitt der, så han skjuler det jo ikke. Samtidig så kjenner jeg at det plager meg. På en måte vil jeg lage en falsk profil og forsøke å lure han, samtidig så blir jo det feil og. Snufs, kjenner jeg er lei meg nå

Skrevet

ser ikke noe galt i det i det hele tatt,jeghar både profil på netby og blink... samme har min kjære, å blink står jeg uten status,på nettby må man skrive om seg selv,der har jeg skrevet at jeg har samboer men min kjære har ikke skrevet noe om det.

Ser ikke noe galt i det i det hele tatt,bare spør han hvorfor han står som singel.

Synes ikke det er noe likere å snoke,da kunne du ha laget en profil så han skjønte at det var deg istede. :sol:

Men det er forskjellig fra person til person,dette var min mening uten å dømme deg og dine;) ikke føl at dette var som et angrep;)

Gjest Gjest
Skrevet
På en måte vil jeg lage en falsk profil og forsøke å lure han, samtidig så blir jo det feil og. Snufs, kjenner jeg er lei meg nå

Det føles utrolig feil å gjøre noe sånt, men da finner du jo ut om typen er til å stole på eller ikke. Blir som en liten test liksom..

Gjest Gjest
Skrevet
Det føles utrolig feil å gjøre noe sånt, men da finner du jo ut om typen er til å stole på eller ikke. Blir som en liten test liksom..

Det blir en liten test ja. Og er han til å stole på, så kan det være at hun ødelegger forholdet sitt fullstendig om han får vite om hennes "test".

Jeg hadde i det minste ikke sett blidt på noe slikt.

Gjest Gjest
Skrevet
Det blir en liten test ja. Og er han til å stole på, så kan det være at hun ødelegger forholdet sitt fullstendig om han får vite om hennes "test".

Jeg hadde i det minste ikke sett blidt på noe slikt.

Tja, lurer på hvem isåfall som løper bak hvem sin rygg i denne sammenhengen.. For meg hadde det vært heeelt uaktuelt å være sammen med en som drev med noe som i beste fall fører til uskyldig flørt på nett. Jeg kan veldig godt relatere til det som TS forteller om og føler seg usikker på.

Skrevet

Hmm.. Blink er ikke nødvendigvis et sjekkested nei, men synes det er rart at han står som singel, jeg hadde blitt lei meg og veeldig fristet til å prøve å flørte med ham med "hemmelig" profil. Dessverre tror jeg det vil ødelegge mer enn det gjør godt.. Kan jo hende han har skrevet seg som singel bare for å få mer post og få høre at han er kjekk e.l. også. Tror det beste er å bare spørre rett ut hvorfor han har listet seg som singel, og å håpe på at han kan gi deg et godt svar...

Skrevet

Jeg ville ha spurt ham rett ut.

Gjest en mann
Skrevet

Her synes jeg absolutt at ts skal gjøre seg lekker som luremus og deretter slenge døra i trynet på ham...

Bedre å spørre fyren om hvorfor han står der som singel. Da vet han at ts vet om dette, og endrer det nok ganske fort.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Hva hadde dere gjort i min situasjon??

Spør ham om nettlivet hans. Prøv å få ham til å fortelle fritt hva han liker med det, hva han bruker det til, hvorfor han synes det er gøy. Kanskje kommer alle svarene du trenger, hvis du ikke gir inntrykk av at du er klar til å hugge ;) Noen liker å flørte, kun for lekens del, uten å ha lyst til å treffe noen irl. Han har fortalt deg at han har en profil, altså har han selv lagt til rette for at du skulle finne den. Ikke tro at han er der for å finne en erstatter, eller gjesteopptredener ved siden av deg, før du har hørt hva han sier. Kan godt hende at det er et lekebehov.

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg laga en falsk profil på blink engang for å lure en :ler:

Ja, vekdig ondt og jeg var bare 17, men så gøy det var.

Skrevet (endret)

-

Endret av Miros
Skrevet (endret)

Spør han. Ingen vits i å gå rundt grøten: - Hvorfor har du en singelprofil på blink?

Endret av Pax
Gjest Mrs. Potter
Skrevet
Jeg laga en falsk profil på blink engang for å lure en :ler:

Ja, vekdig ondt og jeg var bare 17, men så gøy det var.

Jeg også! Men fikk panikk når han ble interessert,så jeg slettet profilen.

TS: jeg ville spurt jeg. ikke verre enn det.

Gjest Gjest
Skrevet
:tommel: Dama mi har akkurat gjort det samma, men på møteplassen. å hu fikk kontakt, å fortsatte å maile med fyren etter jeg oppdaga det å konfronterte henne med det.
Skrevet

Eg ville blitt veldig lei meg og sint om eg hadde funne ut noko slikt. Om det er slik som mange av de over meg har ymta frampå, at de ikkje meiner det har noko å seie, han vil berre få komplimenter og leke litt - så hadde eg heller ikkje godtatt dette.

Like lite som eg hadde godteke at han hadde flørta med jenter og latt som han var singel på byen.

Nei, eg har to grunnar til at dette ikkje ville vere godteke for meg:

1: det er slik utruskap oppstår ofte. Ein uskyldig flørt som fører med seg ting. klart vi alle kan bli forelska i fleire enn partneren, men kvifor lokke det ut og leike med elden? Det er meir enn nok skilsmisser i dag som det er.

2: og nesten enda viktigare: respektlaust overfor partneren sin! Kva trur folk - han har jo bilete av seg der, folk kjenner han jo igjen. Enten trur dei at dei har oppdaga at han er utro mot deg, og blir satt i ein ekkel situasjon, og det kan oppstå rykter, eller så trur dei rett og slett at du og han ikkje lenger er samen.

Gjest Tweek
Skrevet
Jeg også! Men fikk panikk når han ble interessert,så jeg slettet profilen.

TS: jeg ville spurt jeg. ikke verre enn det.

Jeg forsatte. Han hadde vært skikkelig dritt mot meg, og jeg ville egentlig bare bevise for meg selv hvilken dritt jeg var. Vi avtalte og møtes en dag og så kom den falske profilen som var i byen akkurat da. Hun var veldig fin og villig og kunne bare den dagen jeg hadde avtalt. Så han ditcha meg og jeg fant noen andre å leke med. Vi gikk forbi han der han sto å venta på en fantasiperson. Det var ondt, men tro meg.. Han fortjente det litt værtfall. Uansett hadde jeg aldri gjort det nå, er blitt litt mer voksen, hehe.

Men OT igjen. Jeg syntes du skal spørre han rett ut jeg :)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
ser ikke noe galt i det i det hele tatt,jeghar både profil på netby og blink... samme har min kjære, å blink står jeg uten status,på nettby må man skrive om seg selv,der har jeg skrevet at jeg har samboer men min kjære har ikke skrevet noe om det.

Ser ikke noe galt i det i det hele tatt,bare spør han hvorfor han står som singel.

Synes ikke det er noe likere å snoke,da kunne du ha laget en profil så han skjønte at det var deg istede. :sol:

Men det er forskjellig fra person til person,dette var min mening uten å dømme deg og dine;) ikke føl at dette var som et angrep;)

Hvordan kan det ikke være noe galt i å sette seg opp som singel på et nettsted når man ikke er det, og i tillegg skrive at jenter må gjerne ta kontakt hvis de liker det de ser?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville ha revurdert å kalle han "type" det ville jeg ha gjort!

Men han er vel ellers bare snill, god og har orden på det aller viktigste i livet, sånn som karrière, økonomi og garderobe!

Jeg forstår bare ikke folk som må spørre om råd i slike åpenbare tilfeller av å bli nedgradert til oppvarmingsband i sitt eget liv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...