Gå til innhold

kjapp en

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg ligger av og til med en elsker/venn . uansett. saken er at han er veldig kjapp. før tenkte jeg kanskje at han ikke kan noe for det. men en kveld merket jeg at han var utholdende. og da sluttet han bare plutselig. sa han var sliten... gjør han det med vilje da. for å få tømt seg raskest muligliksom..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tja... Det første du burde gjøre siden det viser seg at han KAN holde ut, er kanskje å se om det er noe dere kan gjøre sammen for å få bedre sex. Ønsker du å fikse sex'en med han, så si det til han på en eller annen måte. Eller så kan det jo hende at dere ikke passer hverandre på det seksuelle plan. ( hvis det egentlig går an da.. det lurer jeg på...) Poenget mitt er at det er to mennesker som har sex her, og noen ganger kan det ta litt tid før ting funker skikkelig. Men, det funker aldri hvis dere ikke aktivt prøver å fikse det begge to.

Det var bare en mulighet i alle fall.

Eller du kan droppe han og treffe meg istedet! ( haha! erte!)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg tør ikke si noe til han, for da tror han sikkert at jeg er misfornøyd. men jeg syns det var så merkelig at han slutta når han egentlig kunne holde ut. kanskje han er kjapp med vilje. da er jeg jo dum som i det hele tatt gidder. ellers syns jeg vi funker bra seksuelt. vi gjør spennende ting. det er på en måte det grunnleggende i vennskapet vårt på en måte. høres litt rart ut kanskje . men vi har en veldig seksuell kjemi på en måte. men nå føler jeg meg veldig sår....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg fant en ny jeg. han holdt ut helt til det ble lyst. deilig. halv seks ga vi oss i morges. hilsen meg som ikke har sovet i natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...