Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Er det det? Hva slags farger er inn nå i sommer egentlig?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Har sett mye i cerise, knallgrønt og hvitt i butikkene, så jeg regner med det er moderne Står over de store innkjøpene i år, jeg.
Mediocre Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Definitivt in! Men bare dersom der er ispedd en Brann-logo på venstre side av brystet
Mischa Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 ^ haha Nei jeg vil ikke si at rødt er spesielt inn i år. Det er mer bringebærrødt, korall og fersken. Ikke sirenerødt. Det er vel ikke helt ut heller, fargen finnes i mye tilbehør denne sesongen, men i forhold til klær er det lite rødt i sommer. Men det kommer sikkert snart tilbake! Utover høsten blir det mer dyp cerise..
Gjest Silmarill Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 (endret) Vet ikke om knallrødt er mote, men jeg kjøpte en skikkelig kul knallrød shorts i forrige uke, som jeg bruker med en sort topp med litt rødt på (og sorte sko) Kanskje ikke moderne, men ganske kult Edit. masse tulleskrivefleifer Endret 19. juni 2007 av Silmarill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå