Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 ja, jeg traff på en fyr som var svært forelsket i på et utested i Oslo igjen, hadde ikke sett han på 7 år, men pang sa det, så har jeg falt litt eller mye igjen for ham. Han ble med meg hjem, og det gikk som det gikk..kremt VI tok taxi sammen til hans leilighet, men jeg skulle videre hjem. Han sa på veien ned til taxien: vil du ha nr. mitt? ja det bestemmer du sa jeg. På vei ut av taxien ga han meg nr. sitt, og sa: ring hvis det er noe. dA forstod jeg ingenting. Tror ikkehan er interessert, men dør etter bare å sende 1 melding. Hva skal jeg skrive da?
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Dette er viktig for meg å få svar på, mange svar ønsker jeg meg! :rødme: :rødme: :rødme:
Gjest *Lina* Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Du kan skrive: "Du sa, ring hvis det er noe. Vel, det er ikke noe, derfor ringer jeg ikke. Men jeg kan skrive en melding bare for å si hei:)"
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Ønsker meg enda flere gode svar- hilsen forelsket :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Han ga deg vel nummeret sitt av en grunn? Tenker som så at siden han ville du skulle ha det så var han vel interessert; men når du kommer med en så defensiv uttalelse som du gjorde så skjønner jeg at han også ble litt tilbakeholden, siden du ikke viste noen interesse
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 ja, han er litt av en kjekkas type, så jeg tenker at han der er jo bare interessert i seg selv, så jeg skulle bare teste ut om han virkelig ville gi det til meg, men er det ikke vanlig å bare gi nr.sitt av høflighet da? jeg prøver å ha beina på jorda, vanskelig men..... Ja jeg aner ikke hvorfor han ga meg det, et stort mysterium.... :rødme:
Gjest =tentacle= Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Han sa på veien ned til taxien: vil du ha nr. mitt? ja det bestemmer du sa jeg. På vei ut av taxien ga han meg nr. sitt, og sa: ring hvis det er noe. dA forstod jeg ingenting. Den var spesiell, ja. På den ene siden har han tatt initiativ til å gi deg nummeret, på den andre siden snakker han som det er for at du vet hvordan du skal kunne advare ham om du får konstatert klamydia i etterkant... Ikke test folk, de blir bare forvirret hvis de ikke forstår hva du driver med, og forstår de det blir de gjerne irritert og/eller klok av skade. Svaret ditt hørtes avvisende ut, og hvis du i stedet hadde innrømt at du mer enn gjerne ville ta en date med ham en dag, hadde du vært mye klokere på om han også tenkte i de baner nå.
Gjest Gjest_kaia_* Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 Send en enkel mld. "Hei, kult å treffe deg igjen:) Lyst til å finne på noe en dag eller?" Da finner du jo fort ut om han vil møte deg igjen:)
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #10 Skrevet 20. juni 2007 Hmm kan ikke forestille meg a t han vil ha kontakt igjen, men skal sende en melding så får vi se.........
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #11 Skrevet 20. juni 2007 Er det flere forslag jeg kan få? Ordene er jo ekstremt viktige i den første meldingen.....
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #12 Skrevet 20. juni 2007 Hva med: "Hei! Tusen takk for sist. Det var kjempehyggelig å treffe deg igjen. Har du lyst til å gå ut å ta en øl (kaffe) en dag ??"
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #13 Skrevet 20. juni 2007 tja, uff jeg får kalde føtter nå, motet svikter, hjeelp, hva skal jeg skrive hvis han bare skriver hei tilbake, uten noe mer, da får jeg panikk.......
W. Wallace Skrevet 20. juni 2007 #14 Skrevet 20. juni 2007 Invitèr han med på en kaffe eller øl som nevnt tidligere her. Pass på at det ikke blir i haugevis med alkohol. Foreslå dag og tid, ikke si "en dag". Hvis han ikke vil så er han åpenbart ikke interessert. Hvis han sier han er opptatt men foreslår ny dag vil han antakeligvis gire deg opp litt ekstra til å møte han. Når du treffer han kan du prate med han. Hvis han ikke er interessert, aksepter det og gå videre. Hvis han er interessert, vel - enjoy!
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #15 Skrevet 21. juni 2007 okej, her kommer fortsettelsen.... Skrev en melding i går, og han lurte på hvem jeg var, skrev: hvem?hva? hvor? er du en kunde av meg eller noe,,,, er daglig leder han så..... Nei sa jeg , vi tok taxi hjem for 10 dager siden.... DA ringte han med en gang.... jeg fikk panikk og la på røret, men beklaget meg etterpå.... Han ringte igjen, og vi snakket sammen, han sa han ikke skjønte en ting av hvorfor jeg ikke ville ha tlf.nr hans, han hørtes glad ut.Han lurte på om jeg ville invitere han på middag eller noe Jeg sa jeg skulle på en venninne fest på lørdag, og spurte om han kunne være med hvis det var noen menn der også... han sa tenk litt på det da. sÅ sa vi hadet.... Problemet er at det kun er jenter på den festen, så hva gjør jeg nå.....? kanskje vi kan være venner etterpå, jeg vet ikke hva han vil men.....
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #16 Skrevet 21. juni 2007 Jeg mener HAN spurte om han kunne være med på festen.....
Gjest Veronica Mars Skrevet 21. juni 2007 #17 Skrevet 21. juni 2007 Send han melding om at det blir bare jenter på den festen, men at du gjerne vil ta en kaffe med han på fredag eller søndag f.eks. Det er tydelig at han er interessert i deg, så du må bare stå på.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #18 Skrevet 21. juni 2007 Tydelig at han er interessert i meg? vet ikke, jeg greier ikke å se situasjonen selv..... Men det hadde jo vært ekstemt hyggelig da...åh det var så godt å høre stemmen hans igjen, han har en behagelig varm stemme he he-
Gjest Elastica Skrevet 21. juni 2007 #19 Skrevet 21. juni 2007 Her er det bare å smi mens jernet er varmt. Send en melding med forslag om kaffe/øl - konkret tid og sted. En annen dag enn lørdag, samtidig som du forklarer at det er jentefest på lørdag. Jeg har aldri forstått det med å spille kostbar (har aldri klart det heller ) Hvorfor ikke bare gjøre det man har lyst til? Man taper da virkelig ikke så mye på det? Og det er faktisk ikke sånn at folk går rundt og teller nederlagene til andre, heller. Hva sier dere menn? Er det greit å være direkte? Jeg tenkte alltid at de kommer til å finne ut at jeg er en intens masekopp uansett, ingen vits i å skjule det i begynnelsen. Erfaringen min fra den tid jeg holdt på med slikt, var at de aller fleste menn/gutter faktisk blir smigret over at noen er interessert i dem, selv om de ikke er interessert selv. Litt ot kanksje, men ville bare gi deg råd. Gi gass.
Gjest Veronica Mars Skrevet 21. juni 2007 #20 Skrevet 21. juni 2007 (endret) Tydelig at han er interessert i meg? vet ikke, jeg greier ikke å se situasjonen selv..... Men det hadde jo vært ekstemt hyggelig da...åh det var så godt å høre stemmen hans igjen, han har en behagelig varm stemme he he- Først vil han vedig gjerne at du skal ha nummeret hans, selv om du virker ganske uinteressert. Så ringer han deg etter at du har sendt melding, og så legger du på, og deretter ringer han en gang til. Så spør han om han kan være med på en fest du skal på. Jeg vil si at det er veldig tydelig at han er interessert ja, men jeg skjønner godt at det er vanskelig å tro på det. Men som Elastica sier, hva har du egentlig å tape? Gjør det virkelig så mye om en fyr (uavhengig om han er interessert i deg eller ikke) du ikke har sett på 7 år finner ut at du liker han godt? Det virket jo til og med som han gjerne ville ha middag med deg. Ta mot til deg nå, og be han med på noe. Endret 21. juni 2007 av Veronica Mars
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå