Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har vært sammen med samboeren min i flere år. Han har mange jentevenner og jeg har hele tiden syntes at det er greit. Men den første tiden etter at vi ble sammen sa jeg til han at jeg ikke ønsker at han skal ha kontakt med sine exer og gamle elskerinner. Jeg har ikke hatt kontakt med mine, nettopp for å unngå sjalusi og usikkerhet. Han har hele tiden sagt at han ikke har hatt kontakt med sine. Nå i ettertid har han innrømmet at han likevel har hatt kontakt med dem, via msn og mobil. Dvs. at han har gått bak ryggen min i flere år. Han har også via msn og mobil dyrket frem vennskap med hemmelige venninner som han har truffet på internett. Nå er jeg blitt eldre og mer moden og ser rundere på dette med å ha kontakt med sine exer. Idag er det dette med at han har skaffet seg hemmelige venninner som svir mest. Det var pga. hans merkelige mobil og internettvaner at jeg fant ut at han har gått bak ryggen min disse årene. Jeg har ikke hatt tilgang til hans mobil og msn. Vi har den siste tiden hatt en skikkelig samlivskrise pga. det som har kommet frem. Han sier at han har hatt kontakt med disse damene fordi samlivet vårt de siste årene har vært kjedelig, med lite sex. Vi har to små barn sammen , som jeg har tatt meg mest av, fordi han har vært opptatt av jobb og fritidsavktiviteter. Jeg har avvist han litt de siste årene, fordi jeg har vært sliten av å være mye alene med ungene, og fordi jeg har følt at han ikke har stilt opp. Nå har vi da kommet til en slags enighet om å prøve og redde forholdet. Vi har snakket mye om hva som må endres på. Likevel er det noe som skurrer. Jeg vet jo ikke om jeg kan stole på han, siden han har gått bak ryggen min. Det virker ikke som han ser at han har gjort noe galt heller med hensyn til å ha kontakt med disse hemmelige venninnene sine. Han sier at det er jo ikke noe imellom dem likevel. Han skjønner ikke hvorfor han må kutte kontakten med dem, selv om han har gått med på det. Han har også gått med på å gi meg innsyn i hans mobil og msn, noe han ikke liker i det hele tatt. Han sier at han føler seg overvåket. Hva mener dere, er dette forholdet liv laga? Jeg er veldig usikker selv, på om jeg i det hele tatt kommer til å klare å stole på denne mannen igjen.
Ce'Nedra Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Så lenge han legger alle kortene på bordet og gir alt av seg selv, tror jeg det går an å stole på ham etter hvert. Men det er synd at han sier han føler seg overvåket, dette er en ting han må regne med framover.. Det er klart det er en innskrenkning av hans frihet, men det må han også regne med. Du finner fort ut om han virkelig ønsker å redde forholdet deres. Han må være helt åpen ovenfor deg. Gi ham en sjanse, men da må han vise deg at han virkelig vil. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Tjaa... min erfaring er jo at folk forandrer seg svært lite i voksen alder. Har litt samme greia med henne jeg er sammen med. Men da har jeg sagt til henne at hvis det skjer noe rusk av samme kaliber fremover, så kommer jeg bare til å gå. Livet er for kort. Hennes valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå