Frigg Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 (endret) Har kjøttdeig i kjøleskapet som må brukes i dag. Men hva skal jeg lage? Må lage noe som er lett for magen å fordøye og gjerne noe som ikke tar så lang tid å lage. Noen som har noe forslag? Endret 19. juni 2007 av Bare meg selv
øyenstikker Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Kjøttdeig og spaghetti burger med salat og kesam ( hakk løk, halv pose dipmix med hvitløk=bland og lag burger)
~white lady~ Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Risotto- brun løk i panna, tilsett kjøttdeigen og mos den, ha oppi tomatpuré og kokt ris tilslutt. Smak til med salt og pepper...nammenam!
evilla Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Pitapizza. Bruk pitabrød som bunn, ha på kjøttdeig og hva man ellers måtte ønske, så ost og stek i ovnen i 5-10 min
Gjest Fjellsippa Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Hva med en enkel variant av chili con carne? Her er min oppskrift. Hakk en liten løk og et par hvitløkbåter. Surr lett i panna i litt olje. Tilsett kjøttdeig og brun den. Ha i en eller to bokser tomatbønner og en boks mais. Krydre med krydderblanding til taco eller fajitas. La bønnene bli varm og server. Gjerne med et glass iskald pils. Enkelt og godt.
Gjest Alou Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Kjøttdeig, salat, revet ost og wraps. Enkelt og godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå