Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Donna
Skrevet

Nei det er ikke den :(

Ok ...prøver igjen å beskrive den ....*ler*

Secreet Garden aktig felespill i begynnelsen - nokså fort - og i en melodi som stiger og synker - minner bittelitt om musikken til åh nå fikk jeg jernteppe :o . io - til Orions belte ...bare mye raskere ......kan minne litt om norsk felemusikk også ...............men så blir det etterhvert mindre fele og mer synth .....og litt fele innimellom igjen ....litt ur aktig også ...eller etnisk ..huff ...de begrepene ........

Den går veldig fort og er ypperlig å mosjonere til (holde takten) *ler*...

hørte den på radio sandnes to ganger i går - men har ikke funnet noen nettside på de ....tenkte kanskje det var en spilleliste der ....sukk ...kunne jo ringd også ..men jeg er ikke så flink med sånn ringing .... :( og tenk om jeg kom på luften :o :ler:

kan jo være secreet garden da ..eller hun som spiller fele der iallefall ..men nokså vanskelig når jeg ikke vet navnet på sangen ...de sier det aldri ..og det synges heller ikke noe - da kunne jeg jo ha søkt etter ord i teksten ......

minner litt om riverdance kanskje .....

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Nå vet ikke jeg om RadioSandnes har nettsider, men du kan vel sjekke. Kan hende de har lagt ut spillelistene sine der. Petre sine spillelister ligger på nett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...