Gjest Donna Skrevet 12. mars 2003 #1 Del Skrevet 12. mars 2003 På radio 1, og nærradioene her er det en sang/melodi som ofte spilles. Det er en slags ..hm ..hva kalles det ...dance??? ...minner om noe arabisk noe også ..en slags fele ..elektrisk fele sikkert ....tenkte med en gang seecret garden ..men tror ikke det er de ...det er litt sånn etnisk ... hva kan denne hete? noe som har peiling på hvilken jeg mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiqa Skrevet 12. mars 2003 #2 Del Skrevet 12. mars 2003 Det er ikke Gåte, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 12. mars 2003 #3 Del Skrevet 12. mars 2003 mye mulig ...men drar du kjensel på sangen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiqa Skrevet 12. mars 2003 #4 Del Skrevet 12. mars 2003 Gåte har mye sånt. Margit Hjukse, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. mars 2003 #5 Del Skrevet 12. mars 2003 Det er ikke In-Grid med Tu est foutu du mener da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 12. mars 2003 #6 Del Skrevet 12. mars 2003 Tror kanskje det kan være Panjabi Mc med Mundian To Bach Ke. Tror den er indisk, mulig den elektriske fiolinen er sitar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 12. mars 2003 #7 Del Skrevet 12. mars 2003 Det er ikke Gåte' date=' da?[/quote'] :o Gåte spiller moderne folkemusikk, men inspirasjon av rock. Slike band blir vanligvis ikke spilt på radiostasjoner som Radio 1. Et meget talentfullt og dyktig band. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 12. mars 2003 #8 Del Skrevet 12. mars 2003 Det er ikke In-Grid med Tu est foutu du mener da? er det den der franske med trekkspill? - det er ikke den jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. mars 2003 #9 Del Skrevet 12. mars 2003 Det er den, beklager. Da kan jeg ikke hjelpe deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 12. mars 2003 #10 Del Skrevet 12. mars 2003 Tror kanskje det kan være Panjabi Mc med Mundian To Bach Ke. Tror den er indisk' date=' mulig den elektriske fiolinen er sitar?[/quote'] Definitivt ikke !!!! nei det er ordentlig fele ..rocka fele på en måte ...minner om sånn dance musikk egentlig ...eller noe sånt ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. mars 2003 #11 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg har gjennom tiden sendt drøssevis av mail til Petre, radio 1 og diverse for å få tak i en sang jeg ikke har fått med meg tittelen på., Gjør det da vel - de vet sikkert hvilken låt du mener. Enda bedre - send en mail mens de spiller den - eller noter klokkeslettet - alle radiokanaler har spillelister. Noe ligger ute på nettet også. Jeg vet alt om å få tak i låter jeg har hørt - høydepunktet er når jeg står i en eller annen platesjappe og nynner en technolåt for en fjortis av en ekspeditør som mirakuløst klarer å la være å le... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. mars 2003 #12 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg vet alt om å få tak i låter jeg har hørt - høydepunktet er når jeg står i en eller annen platesjappe og nynner en technolåt for en fjortis av en ekspeditør som mirakuløst klarer å la være å le... Utrolig bra!! Sitter og fniser for meg selv nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 12. mars 2003 #13 Del Skrevet 12. mars 2003 Hehehe så lurt da !! Ikke dum du Tusenfryd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 12. mars 2003 #14 Del Skrevet 12. mars 2003 Holly Valance - Kiss Kiss? :o Jeg ANER ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiqa Skrevet 13. mars 2003 #15 Del Skrevet 13. mars 2003 :o Gåte spiller moderne folkemusikk, men inspirasjon av rock. Slike band blir vanligvis ikke spilt på radiostasjoner som Radio 1. Et meget talentfullt og dyktig band. Gåte blir "mainstream", i og med at såpass mange unge folk faktisk liker musikken. Dermed forundrer det meg ikke om også Radio1 spiller dette - tilbud/etterspørsel. Ja - jeg var på konsert med Gåte på Rockefeller - meget bra! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 14. mars 2003 #16 Del Skrevet 14. mars 2003 Mulig det er den nye Big Brother sangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 14. mars 2003 #17 Del Skrevet 14. mars 2003 nei - det er ikke den. nå som jeg prøver å finne ut av hvilken sang det er - så spiller de den selvfølgelig ikke ... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. mars 2003 #18 Del Skrevet 14. mars 2003 merkelig at det skal være så vanskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 17. mars 2003 #19 Del Skrevet 17. mars 2003 Kan det være "Mundian to ba ke"? Mannen bak er en engelskmann med navn Panjabi MC. Hørte noe jeg synes lignet beskrivelsen din en dag - og syntes den uansett var råkul - og det kan kanskje være denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 17. mars 2003 #20 Del Skrevet 17. mars 2003 samme innlegg kom opp to ganger :oops: ..sletter dette innlegget ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå