Gå til innhold

Notpoolen.se

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har bestillt noter på Notpoolen.se?

Når jeg skal kjøpe noter der må jeg legge inn personnummer og jeg klarer ikke å få det registrert? Noen som har gjort dette før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ha vært skeptisk til å legge inn personnummer. DET skal ikke være nødvendig for å kjøpe noen noter.

Har selv kjøpt noter, men husker ikke hvor det var. Fra en eller annen amerikansk side, tror jeg.

Skrevet

Jeg bestilte noter fra Gytix Notböcker, bare sendte de en mail så fikk jeg notene i posten med faktura i brevet.

Skrevet

Jeg kjøpte noter via Musicnotes.com, du betaler noen få dollar for notene til den sangen du skal ha og får printet de ut med en gang! Jeg har lastet ned noter til tre sanger fra denne siden og er godt fornøyd! Bare husk å ha printer tilgjenglig før du laster de ned :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kjøpte noter via Musicnotes.com, du betaler noen få dollar for notene til den sangen du skal ha og får printet de ut med en gang! Jeg har lastet ned noter til tre sanger fra denne siden og er godt fornøyd! Bare husk å ha printer tilgjenglig før du laster de ned :)

Har prøvd å gå inn her men får ikke til å kjøpe. Dessuten har de kun 1 av 3 sanger jeg trenger. Noen andre som vet hvor man kan få tak i:

From this moment

Thank you stars m/Katie melua

Öppna din dörr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...