Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den kuleste på KG er meg. Jeg er pen, intelligent og morsom, sympatisk så vel som empatisk, en kløpper i det meste det er verdt å kløpre i, og ikke minst svært ydmyk.

Heia meg!

Videoannonse
Annonse
Gjest Elastica
Skrevet

Jippi, enda en "sånn" tråd.

Godt du er ydmyk iallefall.

Skrevet

Ja, heldigvis. Ellers hadde dette virket som selvskryt.

Skrevet
Den kuleste på KG er meg. Jeg er pen, intelligent og morsom, sympatisk så vel som empatisk, en kløpper i det meste det er verdt å kløpre i, og ikke minst svært ydmyk.

Du er antageligvis den kuleste kvinnen, men den aller kuleste KG-brukeren er meg. Jeg er nemlig enda mer ydmyk! :erter:

Skrevet

Du er bare sur fordi jeg ikke nevnte deg.

Skrevet (endret)

Heia meg!

Du er veldig pen, faktisk.

Endret av bada
Gjest Gjest
Skrevet

Så hyggelig å være tilbake i barneskoleland. Lenge siden sist! :popcorn:

Skrevet
Du er veldig pen, faktisk.

Ja, jeg vet jo det, men hvordan vet du det?

Skrevet
Ja, jeg vet jo det, men hvordan vet du det?

Ser da det på avataren din, vel!

Skrevet

Ja, selvfølgelig. Skriver bra norsk gjør jeg også, til amerikansk kjendis å være. Men der har du meg - best i alt.

Dette sier jeg ikke for å fremheve noen spesielt altså, det er bare noe jeg har lagt merke til.

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg har også lagt merke til at du er pen, og skriver bra norsk til flyttsame å være.

Det er hyggelig at noen skryter, er det ikke? Skjønner ikke hva dette har med barneskolen å gjøre.

Gjest Gjest
Skrevet

Når du stikker deg frem på den måten må du også tåle å høre at ikek alle digger deg. Jeg liker ikke avateren: den ser careless og ikke veldig lur ut. Litt sånn "oj, hvor har jeg havnet nå? Å, så kult, er det noe morro her"?

:kaffe:

Gjest Gjest
Skrevet
Når du stikker deg frem på den måten må du også tåle å høre at ikek alle digger deg. Jeg liker ikke avateren: den ser careless og ikke veldig lur ut. Litt sånn "oj, hvor har jeg havnet nå? Å, så kult, er det noe morro her"?

:kaffe:

jeg tror hun mener det ironisk

Skrevet
jeg tror hun mener det ironisk

Nei sier du det. :ler:

Skrevet

Alle kan jo ikke være like kjappe i topplokket.

Skrevet
Jeg synes du er upopulær :(

Når vi snakker om barneskolen, er lissom den kule jenta, som egentlig ingen liker, men vil være sammen med. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Alle kan jo ikke være like kjappe i topplokket.

Jeg forsto at du var ironisk og at dette var et tulleinnlegg. :)

Likevel, en ber litt om kommentarer av alle slag - på tross av at en tuller og er ironisk.

Gjest Silmarill
Skrevet

Heia meg!

jeg også, men i tilegg er jeg naiv :hallo:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg er ei skrue. Vil noen bli min mutter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...