Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. juni 2007 #1 Del Skrevet 19. juni 2007 Hadde et ons....og vi avtalte at jeg skulle ringe han hvis jeg fikk tid (skulle jobbe litt på søndagen) Men allerede noen timer etter at han hadde kjørt meg hjem, så sendte han melding og ville komme til meg på kvelden. Jeg var litt dårlig etter dagne før, og trett, så jeg orket ikke. Men nå som det har gått et par dager ,så tenker jeg at jeg har lyst til å treffe han, men er ganske opptattt fremover. Så spørsmålet mitt er: Hvor lenge kan man vente etter dette med å ta kontakt? Jeg vil jo ikke virke uinteressert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarke Skrevet 19. juni 2007 #2 Del Skrevet 19. juni 2007 Ikke vent for lenge. Du må jobbe for å holde ham varm... hehe. Poenget er at du ikke trenger å henge med ham i time etter time. Det kan være vel så spennende å bare treffes en halvtime eller time. Kan være pirrende for dere begge... :D Hvis du venter over en uke tror han du ikke er interessert. Du kan også sende sms i mellomtiden for å holde ham varm, men ikke for mange. Å skape litt usikkerhet kan få menn på kroken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 19. juni 2007 #3 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg ville nok ikke ventet for lenge. Men selv om du er litt opptatt nå så går det an å kontakte han allikevel. Spør hvordan han har det og si at du er litt opptatt nå men at du gjerne vil møte han når ting roer seg. Det ville iallefall jeg ha satt pris på om jeg hadde vært han. For å gå og vente på en SMS sånn som det der i dagesvis er jo ikke noe morro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dudeson (gutt) Skrevet 7. oktober 2007 #4 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hei Jeg fikk tlf til ei jente i går kveld. Sendte henne et par mld med en gang slik at hun fikk tlf.nummeret mitt og for å ønske henne god natt (batteriet hennes var tomt for øyeblikket). Har ikke hørt noe fra henne i dag, men lurer på om jeg skal ringe... Er det for tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå