Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd L'oreal Casting Crème Gloss hårfarge? Lurer på om jeg skal prøve "600 Mørk Blond". Er fargene naturlige og fine?

Hilsen Cupcake som ikke farger håret sitt veldig ofte. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker denne og er fornøyd. Den dekker grå hår greit (det er også grunnen til at jeg i det hele tatt har begynt å farge håret) og har et visst fargespill i seg, slik at håret ikke ser så veldig farget ut. Men mitt hår tar farge dårlig, så jeg har det gjerne i fem minutter ekstra. For meg varer en runde ca. fem uker, ikke seks. Da bruker jeg også spesialprodukter for farget hår i mellomtiden.

Først brukte jeg 07 Blond, men har gått over til Lys askeblond (jeg er askeblond/mørk blond i utgangpunktet). Er du i tvil mellom to nyanser, velg alltid den lyseste. Det funker best å farge håret med en farge som ligger tett opp til din naturlige, siden dette bare er toningsfarger som gradvis vaskes ut, og ikke permanentfarge. Velger du en farge tett opptil din naturlige blir ikke etterveksten så markert heller.

Lykke til!

Skrevet

OK. Er den dyr? Tenker jeg tar meg en tur til byen i morgen. :)

Skrevet
OK. Er den dyr? Tenker jeg tar meg en tur til byen i morgen. :)

Kan hende er du i byen nå, men svarer likevel: Den koster rundt 120 kroner på Vita, så vidt jeg husker. Ellers kjøper jeg den gjerne på harrytur til Sverige, tror jeg ga rundt åtti svenske sist

Skrevet
Lys askeblond (jeg er askeblond/mørk blond i utgangpunktet).
Hera, er den (lys askeblond) rødaktig? Jeg trodde i utgangspunktet at denne fargen kunne passe meg, men på det "etter"-bildet så den da nesten rød ut? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...