Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Forteller en mann at jeg er forelsket i han, og han svarer er du det? kuult!

-Hva? ja, jeg synes det er kult jeg nå ble jeg glad-sender deg en fin melding senere, som jeg fikk og fortalte at han likte meg veldig og savnet meg....

likevel er jeg skeptisk? kuult? for en reaksjon ... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_maria_*
Skrevet

hmmm.. hvor gammel er denne karen??? - det har jo litt å si.

Det er nok ulike oppfatninger på hvordan reagere på de tre gyldne orene " jeg elsker deg".

Jeg er nok der du, og flertallet står : Disse tre ordene er seriøse, dype og en forventer nok en noe mer seriøs reaksjon når en sier dette til en person første gang . ikke "kult".

Men for han da kanskje : Kanskje det kom brått på, eller at ordet "kult" bare var en automatisk reaksjon der og da. Perpleks reaksjon da han ikke helt viste hvordan svare.

Allitd vanskelig slikt som innvolverer så mye med følelser og forventninger til motparten.

Gjest Gjest
Skrevet
Forteller en mann at jeg er forelsket i han, og han svarer er du det? kuult!

-Hva? ja, jeg synes det er kult jeg nå ble jeg glad-sender deg en fin melding senere, som jeg fikk og fortalte at han likte meg veldig og savnet meg....

likevel er jeg skeptisk? kuult? for en reaksjon ... :sjenert:

..Han er garantert forelsket i deg også! :)

Gjest Gjest
Skrevet

:rødme:

Skrevet (endret)

H

Endret av Kosemose
Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan kan noen stusse på dette? Det lurer jeg på.

Brent barn..

Skrevet

Nåja, jeg ville ikke vært så sikker på det.

Jeg rota med en fyr engang som aldri sa et knyst om evt følelser for meg. Ble med han hjem til foreldrene hans. Og om det sa han: "jeg tar ikke hvem som helst med hit". Mora hans hadde sagt: "Ja, henne vil jeg gjerne ha som svigerdatter". Og hva skjedde så? Jo, 1 mnd etterpå ble jeg dumpa :ler:

Men selvfølgelig: den overraskende positive graviditetstesten og det at jeg nektet å ta abort ble nok for mye for stakkaren å svelge.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja,vet jo aldri.kanskje best å glemme hele greien, "kult" var litt rart fra en voksen mann....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...