Gjest Agatha Christiansen Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hvem er din favoritt blant de tusener av krimromanfigurer som har begått drap opp gjennom alle tider? Jeg for min del pendler mellom Sjakalen og Mathias Lund Helgesen.
Hobgoblin Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Arne Kragh Jørgensen & Pahle, i Døde menn går i land. Og i tråd med dette, liker jeg Marie Stevens og Gaudan Cross, i Sort messe.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Jeg synes også at Mathias Lund Helgesen går Tom Waaler en høy gang.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Henry i Den Hemmelige Historien av Donna Tartt. Resten av morderne i boka er heller ikke av veien Anbefales!
Plym Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Jeg synes også at Mathias Lund Helgesen går Tom Waaler en høy gang. Her burde det ha stått spoiler i overskriften. Tusen takk, hadde gledet meg til å lese den.
Hobgoblin Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Her burde det ha stått spoiler i overskriften. Tusen takk, hadde gledet meg til å lese den. Hvordan skal man få diskutert/ listet sine favoritter blant litterære seriemordere uten å nevne navn? Synes at tittelen på temaet var ganske spoiler-innlysende, jeg!
Plym Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Hvordan skal man få diskutert/ listet sine favoritter blant litterære seriemordere uten å nevne navn? Synes at tittelen på temaet var ganske spoiler-innlysende, jeg! Du har rett. Det var bare så utrolig irriterende. Det skulle være ferieboken min. Men jeg får ta det på egen kappe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå